Malo drugačen svečnik - Klavdija #5.

Najraje ustvarjam z voščilnice, a ker so ostala dekleta naredile nekaj kar ni voščilnica sem se zadeve lotila tudi sama.
Kje drugje kakor na Pinterestu sem videla svečnik izdelan iz pecljatega kozarca in ker imam svečke rada sem se odločila, da naredim enega takšnega še zase (beri Klavdijo).

Prav presenečena sem bila kako fino se je kozarec pobarval z Distress akrilno barvo in ker je na sami steklenički že gobica je bilo tudi nanašanje enostavno in prav nič umazano.


s pomočjo šablon sem izrezala cvetke Marjetk in vijugice z listki.


Cvetke sem pobarvala z distress blazinicami.

 
Kako se lepo oblikuje rožice nam je podrobno pokazala Andreja v svojem posnetku.
Andreja jih tam navlaži z vodo, pa ste vedele, da lahko lepo oblikujete tudi z pomočjo voska??
Tako prav nič ne spremenite barve, pa še rahlo svetleč videz dobi cvet.


S pomočjo" ribežna" za sir in barvnega kartona si jaz kar sama doma naredim Soft flowers, vem  ni enak ampak je pa inovativen.


Na koncu le še prilepim na obarvan kozarček rožice in dodam vijugice.


No ja, pa malo tekočih perlic, malo se pa mora bleščati.


Nekaj postopkov in trikov, ki sem jih uporabila si lahko pogledate na posnetku.



Komentarji

  1. Hudo. Nikoli ne bi uganila, da je to pecljat kozarec. Zna se zgodit, da to idejo kdaj uporabim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, Goga, zdaj si še pa ti naš Baltazar ;) Kaj vse se ne domisliš. Sicer sama raje ribam parmezan na tak ribežn, je pa super ideja. In tudi ideja z voskom na rožah. Ob priliki sprobam. Krasno dekoracijo boš imela, no, Klavdija ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja res še ena baltazarska:), super ideja in odlična izvedba. Vse čestitke, čisto navdušena. Se je za bat, da bo po naših omarah zmanjkalo kozarcev:). Hvala za nazoren prikaz in lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastičen svečnik! Je treba kar dva krat pogledati, da najdeš pecljati kozarec v njem. :-) Super ideja, super izvedba. Sončnice so tudi prva liga. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Več kot navdušena sem nad tvojo idejo in izdelavo. Krasno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tile svečniki iz kozarčka so meni zelo všeč; sem jih občudovala na eni od porok, saj so imeli tako dekoracijo. Ti si ga fantastično okrasila in iz kozarčka naredila pravo mojstrovino. Zelooo všečnooo, draga moja .-)

    OdgovoriIzbriši
  7. u hudo, kakšna dobra ideja in krasno si tole izvedla...z vsemi triki :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar