Rojstnodnevni tag - Klavdija #3.

Mesec Julij je bil pester in nepozaben zame, poseben tudi zato, ker sem praznovala rojstni dan. Veliko vas je bilo, ki ste me razveselile za moj praznik z voščilnico pa tudi z darilcem. Zahvaljujem se vam takole virtualno pa tudi v vaše nabiralnike bo nekaj priletelo, le časa mi kronično primanjkuje in so se stvari malo zavlekle.


V sodelovanju z Darilnico Klavdija sem pripravila zahvalni tag, tule vam pokažem enega, ko končam še ostale pa vam namenim posebno objavo.

 

Tudi tokrat sem se igrala z teksturno pasto in embbosung prahom, Andreja me je spomnila na moje skoraj pozabljene retro rožice in pa seveda oranžna barva. 

  

Ob priliki bo nujen nakup lopatk za nanašanje teksturne paste, saj kakor vidite improviziram z vsem mogočim.


 Ugotovila sem, da če teksturno pasto potresem z embossing prahom in segrejem ne vpije barve in tako relief ostane bolj bel.

   
Stare a še vedno uporabne štance za rožice, so spet dobro opravile svojo nalogo.


Kakor ste najbrž že ugotovile pri pripomočkih kar dosti eksperimentiram. Za prihranjen denar si raje kupim nove šablone.


Brez Tine ne gre, njeni legendarni napisi pašejo k vsem stilom čestitkarstva
.


 

Komentarji

  1. Tudi tokrat hvala za vse tvoje namige in navdih za nadaljnje ustvarjanje. Čudoviti tagci so - tako žareči in živo živi.
    Objemček od mene, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno. Jaz čisto premalo uporabljam strukturno pasto in stencil šablone. Pa imam vse nabavljeno in čaka doma. Hvala za inspiracijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je, hvala, da si nam tako nazorno pokazala postopek in ja te retro rožice so res večne :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za tutorial...krasen tagec, takšen za mojo dušo :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar