Lovilec sanj - Klavdija #4.

Tokrat sem se lotila izdelave voščilnice z meni eno najljubših šablon Marianne Design . Lovilec sanj je bil med letošnjimi ustvarjalnimi hiti, saj ga najdemo med šablonami, papirji, dodatki in okraski.

Osnova je dizajnerski papir- ScrapBerry's in smooshing narejen z pomočjo distress barv na akvarelni papir.
Lotila sem se ga na preprost način. Z pomočjo Distress blazinic sem na akvarelni papir s pomočjo steklene, ali pa akrilne plošče nanesla barvo.


Najprej osnovno rumeno.


Prvi nanos dobro posušim z vročo pištolo in nanesem drugo barvo, modro.

 
In na koncu še rdečo. Barve naneseš na stekleno ali akrilno ploščo, jih malo pošpricaš z vodo in odtisneš na papir.

 
Za konec sem z pomočjo Distress oxide barvo in čopičem pošpricala še pike po osnovi. Vse sem zares dobro posušila z vročo pištolo.


Lovilec sanj sem izrezala iz mos gume in eko rjavega kartona. rjavi izrez sem s pomočjo emboss blazinice in emboss praha delno obarvala oranžno.


 Peresa izrezana s šablono sem pobarvala v istih odtenkih kakor je narejeno ozadje. S Pomočjo 3d blazinic sem jih nalepila na osnovo in dodala še tekoče perlice.





 Distress blazinice 
Dizajnerski papir 
Akvarelni papir 
Distress oxside reinkers 
Emboss prah 
Tekoče perle
 3d blazinice

Komentarji

  1. Krasne sanje se bodo lovile v zelo lep lovilec sanj!

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratno ozadje za glavni motiv in zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu, enkratno voščilnico si izdelala. Lovilec sanj prelepo paše na super ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ijej, kako zelo lepa voščilnica! Naj se v lovilec ujamejo najlepše sanje! :-) Čudovito si vse skupaj pobarvala in sestavila. Sem pobrala kar nekaj idej iz tvoje voščilnice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastična je :-)) Sem jo občudovala že na FBju! Čudovito ozadje si naredila in lepo obarvala lovilec sanj.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar