Craft-alnica #193. - OKVIR

Dva tedna sta minila in spet je pred nami nova naloga za izziv Craft-alnice Izbrala nam jo je še Tina in prav se nam je zdelo, da jo izpolnimo.Poimenovala jo je

OKVIR

Njena želja je, da na voščilnici poljubno uporabimo okvir.

Čeprav nam je naša mesečna sponzorka Tamara poslala cipoboard okvirje sem se odločila, da svojega prihranim za nek drug izziv. Tokrat sem se odločila, da izdelavo voščilnice poenostavim in uporabim samo barvane motive.


 Mali, luškani motivčki morskih deklic so me popolnoma očarali in morala sem se jim posvetiti. Tri luštne morske deklice so dobile vsaka svoj okvir na voščilnici.

  
Ozadje sem ustvarila z distress oxide blazinicami, odrezala sem 2cm širok rob in ga z 3d blazinicami prilepila na črno osnovo.


Morske deklice sem nalepila na okvirje, v srednji del pa sem odtisnila napis in dodala nekaj morskega zelenja

 
Morsko zelenje je izrez bele omele Najlepšega para, ampak tudi kakor morska trava ne deluje slabo.

Pridružite se nam v zadnji Avgustovski nalogi, sedaj, ko so dopusti skoraj za nami in so priprave na novo šolsko leto v polnem teku bo tudi časa za ustvarjanje več.
Po navdih pa zavijte še k Martini, Tanji, Andreji in naši mesečni gostji Milki. Lepo so se poigrale z okvirji.
Pa na našo mesečno sponzorko ne smem pozabiti pri TAME´S WORLD najdete krasne izdelke, ki jih lahko uporabite za naš izziv.

Komentarji

  1. Ooo, tele so pa tako prikupne <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Enkratna ozadja, ki pričarajo morsko dno. Dobro si se znašla z belo omelo :)
    Morske deklice pa so res ljubke.

    OdgovoriIzbriši
  3. tele morske deklice so mi pa tako všeč in kako krasno ozadje si naredila, lepo in učinkovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem pa čisto navdušena nad tem, kako enostavno si naredila okvir, ki daje takšen vrhunski efekt zaradi črnega ozadja. :-) Morske deklice so luškane, belo omelo pod morjem pa spada v kategorijo umetniške svobode. :-))) Čudovite voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite vse po vrsti. Krasno si naredila podmorski svet, tele morske deklice pa so tako zakon.

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je, da si svoje morske deklice, ki so hudo simpatične, tako lepo 3D okvirila,si jim pričarala globino, v kateri pa se bolje počutijo:)). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si to naredila. Krasne morske so.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo LiLi, kako sladke voščilnice si naredila :-)) Super si se poigrala s morskimi deklicami in naredila čudovite okvirje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar