Craft-alnica #192. - Bleščeč božič v Avgustu

Zunaj je prav peklenska vročina in sparina, zato nam bo nova naloga za Craft-alnico vsaj malo ohladila misli, če že ozračja ne more.
Naloga za #192 izziv se imenuje

BLEŠČEČ BOŽIČ V AVGUSTU

da pa naloga ne bo prelahka želimo da pri ustvarjanju uporabite bleščeče materiale ali bleščice. Lahko tudi bleščeč embossing prah.

Jaz sem uporabila vse, bleščeč rdeč papir za ozadje, bleščice v gelu, katere nam je poslala Tamara iz Time's World, ki je v mesecu Avgustu naš sponzor in zlat embossing prah. Z njim sem odtisnila napis najlepšega para.

 
 Še vedno sem v fazi barvanja z distressi, na akvarelni papir sem odtisnila simpatičnega pingvinčka, ki se muči z veliko okrasno kroglico.


Zame minimalno okrašena voščilnica, a praznične imam takšne najraje, ker prebogate težko pošlješ v navadni kuverti do prejemnika.

Pridružite se nam v prazničnem ustvarjanju v Avgustu, osvežitev vam bo dobro dela. Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji, Martini in naši mesečni gostji Milki. Pa ne pozabite na Tamaro,za nagrajenke je pripravila lepe nagrade.

Komentarji

  1. vau, nikoli si ne bi mislila, da je lahko nekaj tako lepo s toliko leska. super simpatično!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna. In prav paše v tej vročini izdelovati božične voščilnice, ki te vsaj navidezno malo pohladijo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh kako super cute je tale pingvinček <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama sem vsa navdušena nad pingvinčki in jih večkrat uporabljam, pa v prazničnih dneh se mora malce bleščati. Tvoja voščilnica mi je nadvse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo lušten je tvoj pingvinček in tako bleščeče lepo okolje si mu pričarala - tudi meni je nadvse všeč!
    Prijazen pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, revček, kakšne probleme ima. Simpatičen je še in še. Tudi meni so všeč takšne preproste, da ni probleme s kuverto in poštnino :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo kako cute pingvinček...zelo všečna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako zelo je simpatečen tvoj pingvinček :) Meni so tudi takšne preproste ljubše, pa še hitreje se jih naredi, če je časovna stiska ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Za tvoj prepoznavni bogatejši slog je res malce "oskubljena", ampak zmaga pa Pingo, ker je tako zelo simpatičen. Super"

    OdgovoriIzbriši
  10. Jej, kako je cort tale tvoj pingvinček. Čudovita bleščeča kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepo si opravila s svojim bleščečim se izzivom in naredila luštno voščilnico :-)) Pingo je zelo simpatičen.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako simpatičen je take pingvin in kako lepo se blešči tvoja voščilnica. Res super izziv še za nas, ki ne polnimo tako pridno svojih škatel ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar