Pred dopustom

Zadnje dni pred dopustom sem bila zasuta z delom doma in v ustvarjalnici. Čas porok in praznovanj je za ustvarjalko kar naporen.
Zaradi obilice dela sem kar malo zanemarila blog in komentiranje, a bom vse nadoknadila v naslednjih dneh.

V prejšnjem tednu sta mojo ustvarjalnico zapustili dve moški voščilnici, ena za strastnega računalničarja in druga za planinca, ki se je srečal z Abrahamom.



Tematske voščilnice niso ravno moja močna stran zato se kadar dobim naročilo zanjo po navdih zatečem k Hali in Andreji. Obe sta mojstrici v izdelavi tovrstnih voščilnic.
Možica sem sprintala kar s spleta, je bil čisto pravi za slavljenca.




 
Druga za resnega fanta, računalničarja v službi in doma. Na njej sem uporabila samo šablone MD, zato jo pripenjam k MD Divas.
 
Črke COL1397
številke COL1418
laptop COL1372


Komentarji

  1. Dobro si opravila z tematskimi. S temi je vedno malo več dela oz. bolje rečeno malo več razmišljanja kako in kaj. Uživaj na dopustu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si nam pred odhodom na dopust pokazala še ti dve lepotički.
    Uživaj na dopustu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si ustvarjala, prva me je še nasmejala :-) Uživaj v odklopu in si naberi moči za... VSE! Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. No nikar ne govori, da ti tematske ne ležijo, saj si ju super sestavila, vsakemu po svoje.
    Prijeten dopust in odklop.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasni čestitki si ustvarila, saj ideja hitro pride, ane?

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo kako luštno petdesetko si naredila :-)) Tudi za računalničarja je krasna. Sedaj si že doma in verjamem, da si se imela čudovito in da si si nabrala novih moči .-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar