Mangovo sonce in Klavdija #1.

Mangovo sonce kakor je moj sin poimenoval mojo voščilnico se mi zdi malo odštekano ime zanjo, kakor je bila tudi odštekana ideja, da se prijavim na razpis Darilnice Klavdija, da za tri mesece postanem njena promotorka. V treh mesecih moram izdelat 6 projektov jih objavit na blogu in prikazat s fotografijami ali na filmčku. No ravno ta filmček je naredil še nekaj dodatnih sivih las na moji glavi. Pa vendar sem se odločila, da ga posnamem in pri tem mi je pomagal moj sin. Lahko rečem, da je bil idejni vodja, snemalec, montažer...
Grega hvala

 

Hvaležna sem za dobro družbo v ekipi. S Sandro, Andrejo in Vanjo smo se takoj super ujele in postale prava ustvarjalna druščina.
 Klavdija hvala za priložnost in čudovit materjel, ki si  (nam) mi ga poslala.Z veseljem sem ga in ga bom uporabljala na svojih voščilnicah.
Vsaka izmed nas je domov dobila paket z izdelki v določeni barvi, meni je bila namenjena oranžna. To je za moje ustvarjanje precej netipična barva, čeprav jo imam nadvse rada. Mislim pa, da jo bom odslej pogosteje uporabljala.


Brez rožic pri meni ne gre, cvetovi hibiskusa so iz kolekije Marianne design. Oranžno sonce narejeno s pomočjo teksturne paste, barve in plastične šablone, napis  Najlepši par.
  

 Uporabljene pipomočke lahko najdete


Plastične šablone

Komentarji

  1. Bravo, da si se tudi ti lotila videa in fino ti je gledat pod prste. Nastala pa je res prava poletna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je šlo. Z veseljem pogledam vaše projekte. Jaz se filmčkov še nisem lotila, čeprav me mika. Ampak nimam pomočnika tko da si še ne upam.

    OdgovoriIzbriši
  3. super video, mi je všeč takšen način, in prekrasna voščilnica, obožujem tvoj stil, si me navdihnila za ustvarjanje z obarvano strukturno pasto ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, pa čestitat sem pozabila za DT, zelo zasluženo in fino, da te bomo lahko občudovali še tako!

      Izbriši
  4. Čudovita voščilnica in čestitke za promotorko!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili čestitke za promotorstvo, ki si ga s tem prispevkom več kot dostojno opravila. Filmček je odličen, nazoren in fino te je bilo gledat:). Čestitke tudi tvojemu režiserju, montažerju in vse kar je še bil, tudi on je odlično opravil svoje delo. Mangovo sonce pa je toplo in lepo cvetoče:). Veselim se tvojih nadaljnih prispevkov:),lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za pogum, da si se prijavila in čestitke tudi, da si bila izbrana. Super filmček in se že veselim naslednjih predstavitev :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Fino te je bilo gledat pri ustvarjanju in s sinom sta krasen par pri snemanju filmčka. Pa čestitke za promotorko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožujem mango in tvoje čudovito mangovo sonce me je začaralo že v naslovu, kasneje, med ogledom filmčka pa polepšalo tako zelo moj dan ... čestitke draga - Lili tebi in tvojemu mojstru za imenitno pripravljen video in čestitke za očarljiv izdelek, ki je nastal ...
    Promotorka z Veliko začetnico želim ti čudovit vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke draga moja, tako za ustvarjanje pri Klavdiji kot tudi za tvoj prvi video in hvala, da sem imela čast, da sem ga videla že pred objavo :-)) Super si ga naredila in prav zabavno te je bilo gledati pri ustvarjanju. Voščilnica pa je čisto poletna in krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke sinu za super zmontiran filmček. Lepo te je gledati pri ustvarjanju. Voščilnica pa je v živih, poletnih barvah. Zelo všečna.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar