Craft-alnica #190. - KUVERTA

Zadnja dva tedna sta minila kakor bi mignil, vmes sem malo čofotala v morju, se lotevala čisto novih projektov o katerih vam bom v kratkem poročala. Tokrat se posvetimo Craft-alnici in njenemu zadnjemu Junijskemu izzivu.
Izbrala nam ga je Andreja in ga poimenovala 
 
KUVERTA

Izdelajte in po svoje oblikujte darilno kuverto v katero lahko zapišemo voščilo ali vanjo damo denar, darilni bon ali vabilo.
 
Pred dopustom sem se že lotila izdelave darilnih kuvert, navdih zanje sem našla pri Hali, saj nas zadnje čase prav zasipava  z čudovito okrašenimi in izdelanimi kuvertami.
 
Moje so izdelane za poroko in niso pretirano bogato okrašene.
Na osnovo iz belega kartona sem prilepila čudovite dizajnerske papirje Lemoncraft , ter jih res čisto malo okrasila z poročnimi motivi.

Prva z roza vrtnicami in srčki MD.

 
Pa še notranjost 
 

Druga v modrih tonih z šopom papirnatih vrtnic in za zaljubljenima ptičkoma.
 

V sredino lahko zapišemo posvetilo, v spodnji žepek pa zataknemo bon ali bankovec.
 

Tretja z mladoporočencema in malo drugačnim robom. 


 Tudi v tej notranjost minimalistična.


Pridružite se nam v zadnjem Julijskem izzivu Craft-alnice, če vam čas le dopušča. Pokažite nam kakšne darilne kuverte izdelate v vaših ustvarjalnicah
Po navdih pa zavijte k Andreji, Tanji, Martini, naši mesečni gostji Maji in pa k Ustvarjalnem dotiku, ki je naš Julijski sponzor. 
Vsi skupaj se že veselimo vaših čudovitih izdelkov.

Komentarji

  1. čudovite so vse po vrsti, krasen tvoj slog!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so! Tako nežne in romantične!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si ustvarjala, zelo lepe kuverte.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so vse po vrsti. Zelo lepe papirje si izbrala, tako da veliko okrasitve niti ne potrebujejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Še en čudovit trio :-) O kuverti sem razmišljala že dalj časa, zdaj pa ste me "prisilile" da se je tudi lotim. Tvoj navdih mi je v veliko pomoč - hvala :-)
    Pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili, čudovite kuverte si naredila in vidim, da te je moj izziv lepo pritegnil, saj ni nastala le ena. Krasno si jih okrasila :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite so. Meni je tak "manj" okrašen stil blizu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zares lepe kuverte, vse po vrsti, lepo te podzravljam :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar