Novo leto Celo leto - CCT311

Zaobljuba je zaobljuba in čeprav mi zanjič ni uspelo, tokrat pa lovim zadnje trenutke, ne mislim odnehat.
Pri Christmas Card Throwdown so tokrat za tematski izziv izbrale motiv drobilca orehov ali pri nas bolj poznanega Hrestača lahko  pa tudi kositrnega vojaka, oba sta namreč v tujini kar pogost praznični motiv.


Motiv Hrestača sem poiskala na Pintersetu, ga sprintala in obesila na božično okrašeno vejo. Veliko simboličnih barv in dodatkov.


V zadnjem hipu, zato tudi malo krajša objava se prijavljam na 
CCT#11.

Komentarji

  1. jeeej LiLi kako čudovito voščilnico si ustvarila in zelo zelo si se potrudila, četudi ni ravno izziv za nas. Res mi je všeč tale tvoj vojščak :-)) Vesela sem, da kljub težavnosti izziva ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.

    Lepo te je bilo danes spet videt ❤ Krasno popoldne ...

    OdgovoriIzbriši
  2. vrhunska je! tako elegantna in super dodatki. meni je to neobičajen motiv, ampak kapo dol, kako je tebi tole uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je in po mojem mnenju zmagovalka izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si se znašla in občudujem tvojo vnemo, da polniš škatlo še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  6. What a lovely nutcracker image, and the poinsettia above is gorgeous. Thanks for sharing with the Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. I really like the focal image and all that lovely texture too. Nicely done. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar