Craft-alnica #188. - MORJE

Zakorakali smo v mesec Junij, mesec, ko se končajo šolske obveznosti in končno začnemo razmišljati o morju. Še malo in čas poletnega oddiha bo tu. Nalogo za naslednja dva tedna nam je izbrala Tina in jo poimenovala 

MORJE

Izdelati morate morsko voščilnico in ji dodati ribice, pa pozor, kiti in delfini se ne smatrajo kakor ribice.

Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva.  

Ribice sem izrezala z šablonami Marianne design, kaj morem najljubše so mi in kar nekaj jih je še neuporabljenih v moji škatli.


 Da pa ribice v morju ne bi samevale sem jim za družbo dodala še morske konjičke in školjke. Za popestritev pa sem na rob odtisnila še del štampiljke ribiške mreže.


Navado imam voščilnico izdelati tudi v notranjosti, a tokrat sem jo popolnoma zapolnila. Idejo o veliki ribi na sredini, ki odpira usta sem našla na Pinterestu in seveda sem jo morala preizkusiti. Meni je fenomenalna, kaj pa vam?? 

S Morskim izzivom pa se od ustvarjalne ekipe Craft-alnice poslavlja Tina. Lepo smo sodelovale in pogrešale jo bomo. Vendar jo podpiramo pri njeni odločitvi in ji želimo vso srečo. Želimo pa si tudi, da se nam pridruži in pokaže kaj ustvarja.

Pridružite pa se nam tudi ve, za navdih pa zavijte k Tini, Tanji, Martini, Andreji in naši mesečni gostji Urški

Komentarji

  1. Ijej, ta riba v notranjsti je svetovna! Hvala za idejo. Gotovo jo kdaj uporabim. Super morsko sceno si ustvarila. Upam, da se ribice izognejo mreži. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zunaj perfektna in znotraj popolna morska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz upam, da se bodo ribice uspešno izogibale mreži, ko pa tako lepo spokojno plavajo. Toda ne, joj, v špilji jih čaka velika riba in že odpira usta, da jih bo pojedla. Plavajte ribice, plavajte!

    No vidiš kaj si naredila! Meni domišljija kar začne delat. Super morska voščilnica, moj naslov imaš, kaj še čakaš?

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale notranja riba ima približno tako velik gobec kot....jaz!!!! No vidiš kaj si naredila....Tudi moja domišljija bezlja sem ter tja in si domišlja marsikaj....pa še mrežo si jim nastavila.....pridi raje k meni na kosilo, ker tele tvoje ribe so tako grintave, da se morajo še malo porediti, preden jih boš lahko spekla za južno. Ampak gobec....gobec mi je pa najbolj všeč.....ha ha ha....res je simpatičen....skor tako kot ......????? V redu bo....bom zaključila!?!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga LiLi, čudovito voščilnico si naredila in ustvarila krasno dogajanje v morju :-)) Lačna riba pa mi je še najbolj všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super super super notranjost si naredila...zelo mi je všeč!!!
    Da ne bo pomote, tudi zunanji del si zelo lep :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Navdihujoča in fenomenalna je celotna voščilnica, se podpišem takoj!!! In hvala za še eno inspiracijo - Kar te osrečuje počni pogosteje...
    Tudi ti počni danes kaj osrečujočega, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si nas popeljala v morske globine in potem še presenečenje znotrja voščilnice... super :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili, čudovito morsko voščilnico si izdelala in zelo mi je všeč njena notranjost. Hvala za vse <3. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar