Poročne

Maj mesec ljubezni je tudi mene spravil za ustvarjalno mizo. Po obdobju packanja, barvanja in malo manj okrašenih voščilnic se vračam v varne ustvarjalne vode. Saj ne, da ne bo več enostavnih voščilnic, le jaz se med kupom dodatkov in okraskov bolje počutim.

Prva poroka bo na morju, zato v modri barvi z dodatkom ribiške mreže na spodnjem delu voščilnice.
Čudovita šablona Sizzix  Mixmedia#2 je krivec za vijugast izrez na osnovi .


Chipboard izrez poročnega parčka sem dodala na rjavo srce, saj sta si poleg morskega ambienta mladoporočenca zaželela še naravne odtenke. 
 

 Na drugi v rožnati barvi pa sem uporabila čudovite rožice Najlepšega para, katerim sem dodala še polperlice. Tudi na tej osnovi sem uporabila Sizzix-ovo šablono Mixmedia#2. V kompletu so namreč tri šablone.


 Tu pa sem dodala že viden parček MD.


 Mogoče pa za naslednjo poročno voščilnico uporabim še tretjo šablono iz seta.

Voščilnico v rožnati barvi lepim tudi v galerijo Najlepšega para meseca Maja,

Komentarji

  1. Mesec maj vedno prinese romantiko in poročne voščilnice. Tvoji sta dih jemajoči! Sta me popolnoma očarali. Morska z ribiško mrežo, modrimi odtenki in chipboard izrezkom para. Marelična bela pa je tako romantična že sama po sebi z drobnimi cvetovi. Preprosto čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ne samo dih jemajoči, tudi jezik (pa moj je preklet dolg) visi dol in z njega kaplja .....Ena lepša od druge...ti se kar drži teh "bogatih" voščilnic....si pravi mojster v izdelovanju le-teh.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako zelo lepi poročni voščilnici! Ti pa res znaš sestavljati šopke. Čudovito si obe okrasila. Če me še kdaj zamika, da se poročim, mi prosim pošlji tadrugo. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Maj je že pregovorno mesec ljubezni, kar se pozna tudi na ustvarjalnih blogih. Tvoji poročni sta pravi lepotički, elegantni, nežni in prefinjeni. Ja, daj uporabi še tretjo šablono :) Ti dve si uporabila na res lep način.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene so te šablone očarale. So zelo uporabne in sem veliko z njimi ustvarjala.
    Zelo dobro si jih uporabila in naredila krasni poročni voščilnici. Se strinja s Sonjo, krasne šopke delaš :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi obe. Te šablone so pa zelo fajn.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja, točno vem, da sem že pokomentirala tvojo super morsko zadevo in vem tudi, da mi bo prišlo kaj prav, saj se moram lotiti dveh:) - ampak le na katerem družbenem omrežju?:))). Imam že toliko inštaliranega na telefonu, da sploh ne vem več, kje naj se še javljam:)) in kje dajem kak komentar:). Se pa spomnim:), da sem se ob morebitni ponovni poroki grebla za drugo - ta je tudi edina ostala, glede na to, da ima eno rezervirano Sonja:). Čist preveč govorim, samo še lep pozdravček k tebi, Andreja (danes si jih že nekaj dobila:).

    OdgovoriIzbriši
  8. WOW, bogati in elegantni poročni voščilnici. Te Sizzixove šablone so res čudovite. Za pikico mi je morska bolj všeč, ker pač spominja na morje. Ah, morje...

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako luštni sta, a veš, da sem jaz ta teden tudi prvič ustvarjala poročne s temi izrezki :-) Rožice tako lepo popestrijo vse...

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti sta, LiLi :-)) Fantastično si uporabila šablone in jih lepo dopolnila s poročnim parom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako lepo Lili - šablone so imenitne, a še imenitnejši je pečat, ki ga puščaš s svojo čarobno roko! Čarobno - naj bo takšen tudi tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar