Craft-alnica #187. - PENTLJA

Za zadnji izziv v mesecu Maju sem nalogo izbrala jaz, poimenovala sem jo 

PENTLJA

Želim, da je izdelek ali osrednji motiv na izdelku pentlja (mašna).

Prosimo vas, da si skrbno preberete navodila izziva in ne le naslova.

Naloga je izbrana s premislekom in razlogom. Na Pinterestu sem namreč zasledila čudovite voščilnice v obliki velke pentlje in morala sem jo imeti.
Ko sem našla Sandrin blog na katerem se takšna šablona da kupiti sem ugotovila, da je mišljena za strojček  Silhouette Ker pa takšne  naprave nimam sem vse izrezala na roke

Ni bilo pretežko Samo malo manj natančno je izdelana.

V škatli z dizajnerskimi papirji sem našla dva prastara ujemajoča papirja z lepimi rdečimi rožami, z namenom sta par let čakala, da polepšata mojo veliko mašno.


Moja je okrašena malo manj kakor so običajno, zato, ker je tokrat osrenji motiv mašna in ne okrasnje na njej. Cvetkoma kamelije sem dodala še lepe papirnate vrtnice, ki jih dobite pri Klavdiji, ki je ta mesec naša sponzorka.
Pridružite se nam v zadnjem izzivu meseca Maja. Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji Tini, Martini in naši mesečni gostji Jerneji. Krasne in res različne izdelke so pripravile za naš izziv.

Komentarji

  1. Oppa Lili tole pa je svetovna ideja. Se mi je zdelo da mora biti nekaj v ozadju te pentlje kot osnove, ki mi je ušlo v navodilih :). Že hitim spraševati strica googla za navodila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrhunska je! Meni se zdi odlična pogruntavščina za poroko :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale tvoja mašna-voščilnica nič ne zaostaja za onimi na mašinco izrezanimi. Še posebnejša je zato. In izbira papirja - perfektna, boljš ne bi mogla zbrat. Okrašena z rožami in že ... gre k meni, ne? Saj jo boš dala meni ne? No, prooooosim. :D
    Eh, saj vem, da jo boš obdržala, jaz bi jo tudi, roko na srce.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Martina tam okrog 1. Nov. Se pusti presenetit 😆

      Izbriši
  4. Fantastična pentlja. Prav res bi bila lahko za kakšno poroko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Danes sem se lotila prav posebne stoječe več plastne voščilnice in sem bila zeloooo zadovoljna z njo, potem pa naletim na tvojo... Saj ne morem verjeti - voščilnica pentlja... Le kaj si boš še izmislila???
    Krasna je - vse od izbire papirja, oblike...
    Naj bo krasen tudi tvoj večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili, fantastična pentlja. Pa vse na roko izrezano? Kapo dol in čestitke za ta mega projekt.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je lepa! Tele pentlje so tudi meni zelo všeč, si bom tudi template omislila. Čudovito si jo naredila, lepo okrasila in prav nič se ne vidi, da si jo na roke rezala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, tole pa je nekaj posebnega. Čudovito si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je ♥. Si ne morem niti zamisliti, koliko dela si vložila vanjo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. oooh LiLi kako je pa tale tvoja mašna fantastično lepa :-)) Super si jo izdelala in uporabila čudovite barve. Čista 5ka je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Mega lepa je tale tvoja mašna, sploh ni videt, da si jo rezala na roke, vse pohvale, lp :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar