Craft-alnica #186. - ŠOPEK CVETJA

Dva tedna sta za nami in nov izziv v Craft-alnici je tu. Pripravila nam ga je Andreja in ga poimenovala 

ŠOPEK CVETJA

Naredite voščilnico in na njej uporabite bogato štampljko z cvetjem ali vsaj pet izrezanih ali kupljenih rožic.
Prosimo vas, da si skrbno preberete navodila izziva in ne le naslova.


Za moj šopek sem uporabila čudovite 3d štampiljke MD gerber. Odtisnila sem jih z Distress bazinicami. Ker za njih nisem našla primerne vaze sem jih postavila kar v kozarec za vlaganje.


Ozadje sem pobarvala z  Distress oxide Blazinicama in ga malo popršila z vodo.

Pridružite se nam v drugem izzivu meseca Maja. Za navdih pa pokukajte še k Andreji, Tini, Tanji , Martini in naši gostji Jerneji, lepe šopke so vam pripravile.
Lepe  nagrade tudi tokrat prispeva  Darilnica Klavdija.
 

Komentarji

  1. Sva bili na isti valovni dolžini, sem tudi jaz delala gerbere ;)
    Krasne so in ker si jih dala lepo v vazo, bodo še dolgo cvetele ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, čudovit šopek si postavila v vazo :-)) Krasne so tvoje gerbere, opazila pa sem tudi zelo lepo ozadje za njimi.

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, šopek in pol, krasne štampiljke in kako fajn jih znaš uporabiti.

    OdgovoriIzbriši
  4. V kozarcu za vlaganje so mi še bolj všeč :) Čudovit šopek za kakšno posebno osebo.

    OdgovoriIzbriši
  5. u super ideja s kozarcem za vlaganje, pa saj tega se kdaj tudi doma poslužimo, ane? Krasen šopek!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si jih postavila v vazo. te bodo dolgo cvetele :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tako zelo lepo - rož'ce in popolno ozadje, še malce ombre pridiha :-) Že razmišljam in tuhtam in... se oglasim v Craft-alnici, kmalu :-)
    Sončka zate in za tvoje rož'ce pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Klasičen šopek v kozarcu, ki je videti prav super na pošpricanem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  9. Še dobro da ostane kakšen kozarec za vlaganje doma in lahko hitro postane improvizirana vazica. Všeč mi je tvoj šopek gerbar :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar