Craft-alnica #185.- OMBRE

Prazniki so minili in zakorakale smo v mesec Maj, za prvi izziv Craft-alnice v tem mesecu nam je nalogo zastavila Martina in jo poimenovala

OMBRE
 Naredite izdelek z OMBRE efektom za ozadje.
Ombre je prelivanje barv iz svetlejše v temnejši odtenek. 
 
 Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva. 

Kar nekaj časa sem tuhtala kako naj se lotim zadeve, pri tem pa ugotovila, da čisto preveč kompliciram.Odločila sem se, da tokrat zadevo čimbolj poenostavim. Pripravila sem si samo šablone Najlepšega para in Distress blazinice. Najprej sem v roke vzela rožnate odtenke.




 
Šele, ko sem voščilnico poslikala sem opazila, da je napis malo nelogično postavljen. Nič hudega, kje pa piše, da mora biti vse po predpisih.

Potem pa me je ombranje čisto prevzelo in nastala je še modra


Pa še rumena
 

Pa še zeleno.


Tokrat sem z namenom uporabila samo izdelke Najlepšega Para. Čudovite šablone in štampiljke, katere imamo prav vse neizmerno rade.

Zato voščilnice lepim še v Galerijo Najlepšega para.
Pridružite se nam v ombre izzivu, po navdih pa le zavijte še k Martini, Andreji, Tanji in Tini, nikar ne pozabite tudi na našo gostjo. V mesecu Maju je z nami  Jerneja.

Komentarji

  1. Krasno igračkanje. Všeč so mi tvoja ombre ozadja in kako si jih pustila kukati skozi odprtino rože.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične so, tako "preproste" pa vendar bogate in barvite. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo pride ta efekt do izraza tudi na tak način, da ni vse vidno. Deluje nežno in krhko. Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, čudovite so v vseh barvah. Krasno ti je uspelo ombre ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, krasne voščilnice s prelivajočimi cvetovi v različnih barvah. Tvoja izvedba mi je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Waw, waw, waw...tole me je pa čisto navdušilo. kako zelo so lepe....

    OdgovoriIzbriši
  7. Ravno to mi je všeč, da si jih naredila v več odtenkih. Tudi sama imam težave s kompliciranjem. Tvoja ideja je preprosta, a naravnost čudovita. Nastala so krasna ombre ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Izbrala si zelo lepe barve in nanesla čudovite odtenke. Simpl voščilnica z hudo dobrim efektom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse so krasne! Sploh ne vem, katero barvno kombinacijo bi izbrala, če bi morala izbirati svojo favoritko.

    OdgovoriIzbriši
  10. vau, kakšna serija, perfektne!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite so vse po vrsti, so mi poživile današnji dan :-) Barvite, nežne, strastne, umirjene - prelepe!
    Prelep naj bo tudi tvoj dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. To s kompliciranjem mi je precej znano :) In tolikokrat se nato izkaže, da so preproste ideje najboljše. Krasne so te tvoje voščilnice in prelivanje barv lepo pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite so, čisto nekaj posebnega. Včasih nam paše tudi tako, ane?

    OdgovoriIzbriši
  14. Hudo... tole si pa res fantastično izpeljala v vseh barvnih odtenkih. Napisi mi prav pašejo ne glede na to da se "čudno" berejo - je tako bolj posebno in osebno. Všečkam :).

    OdgovoriIzbriši
  15. Prečudovite barve mavrice si izbrala za svoje rože, ki si jih obarvala z ombre efektom.
    Res krasno izpadejo in všeč mi je ker si naredila kar serijo voščilnic. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lili, super ozadje iz svetle v temno si naredila izrezanim rožicam :-)) Super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovite so, prav v vseh barvah! Krasno zgledajo cvetovi z lepo prelitimi barvami.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar