Božično zelenje CCT09

Nisem pozabila na svojo novoletno zaobljubo, le sonček tako prijetno greje, da ni zmanjka časa za vse.
Pri CCT jev teku izziv skica in želja po večih plasteh.  Lotila sem se je na zanimiv način. uporabila sem le eno barvo in še to precej nenavadno zame. Idejo sem pobrala kje drugje kakor na Pinterestu.


Takšne voščilnice sem izdelovala že za lansko leto,
 vendar so mi tako simpatične, da se lahko zgodi , da kakšna dobi enako tudi letos. Upam, da se kaj takšnega vendar ne zgodi.


Tinina šablona Jaslic, krasna, spokojna  v vsej svoji preprostosti in lepoti.
Pa Vladkin napis, enostaven a pove čisto vse.




 
 Voščilnica torej za izziv CCT09
in v galerijo Najlepšega para.

Komentarji

  1. Hudo simpatična je, še bolj pa je spodbudno to, da uživaš vsakokrat, ko uresničiš svojo novoletno zaobljubo. Me pa posledično uživamo, ko te na nov način znova odkrijemo :-)
    Lep večer ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa. Ja, sonček pa res kliče zadnje dni in je kar škoda doma sedeti za delovno mizo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Barve sicer netipične za božično voščilnico :), ampak mi je ravno zato všeč. Zelena barva je barva življenja in božič govori ravno o tem. Sijajno si skombinirala vse dodatke v zelo lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je in bravna kombinacija mi je zelo všeč. Čisto moja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Your card is just beautiful. You were right to keep to one colour, it's perfect. The die cut is so simple and I love the greenery framing it.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. joj kako je luštna in kako lepo si se poigrala z večplastnostjo :-)) Všeč mi je belina s kančkom zelene. Hvala, ker se igraš z nami v Christmas Card Throwdown izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si jo naredila in zgleda, kot da listje miceno odseva skozi silhuete. Take se ne bi branila, tudi če bi jo že lani dobila :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Aha, prav kulsko zgleda! Sonce nam pa res že prav pošteno nagaja, a ne?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar