Sveta birma

Še vedno ustvarjam tudi vsaj zame klasične, bogate voščilnice. Pri njih brez šablon MD ne gre.
Počasi se začenjajo priprave na Svete zakramente in poroke. Mislim, da bo čez pomlad moje ustvarjanje precej prilagojeno tem dogodkom.
Za otvoritev sezone sem naredila voščilnico za fanta, ki bo v maju prejel zakrament Svete Birme.


Bogato okrašeno v velikosti A4 in z štirimi predalčki v notranjosti, v katere se bo skrilo prispevke od sorodnikov.


Tako veliko ploskev je bilo kar težko zapolniti, v veliko pomoč so mi bile prijateljice soustvarjalke, ki so mi prijazno odtopile manjkajoče izreze.
Čimbolj sem se poskušala držati simbolike Sv. zakramenta.
Lansko leto mi je soseda omenila, da bi na fantovskih birmanskih voščilnicah lahko uporabila škofovsko kapo in palico, no pa sem si jo nabavila.


Čudovite papirnate rožice  in vijugice na škatli sem v soboto nabavila pri Klavdiji,, na njenem dvorišču smo namreč dekleta iz Craft-alnice preživele, sladko, prijetno, hihitajoče, čvekajoče dopoldne in del popoldneva. Nepozabno je bilo preživeti trenutke z vami dekleta, dobro ste mi napolnile baterije. Hvala vam za udeležbo, darilca, objemčke in pogovor.

Z voščilnico pa se prijavljam k MD Divas, tam tokrat želijo tri njihove izdelke in pa po možnosti perlice, bleščice, nekaj bleščečega.
Miklavževa oprava -MD LR0446
Križ -  MD LR0252
Ornament  - MD LR0270
Bleščeče pa so polperlice, tekoče perle in pa perl papir.

Komentarji

  1. Čudovita je, čudovito pa je bilo tudi srečanje - hvala tudi tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica. Čudi me edino napis sveta"krizma". Srečanje je bilo nepozabno.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako lepo si "pospravila" blogec. :-) Všeč mi je nova podoba. Sem mislila, da sem zašla kam drugam. Še vedno sem namreč malo med oblaki od sobotnega srečanja. :-)) Krasno si se lotila tako velikega formata voščilnice. Verjameme, da je kar težava tole napolniti. Meni gotovo ne bi uspelo. :-))
    Hvala za nepozabno druženje! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si združila različne simbole ob sv. birmi in naredila bogato voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je všeč nova podoba (nekaj podobnega me je zamikalo takoj, ko je striček google ponudil en kup novih oblik za dnevnike). Čisto si se pofrišala in pomladila.
    Pa fino je bilo ko smo se spet videle....sicer premalo načvekale... ampak za naslednjič se moram pa organizirat....prej napisat na listke imena žensk in ko se načvekam z eno...listev v koš in ponovi vajo pri naslednji....tako bodo lepo vse spedenane in "počvekane". Ni švoh ideja!!!!:-))...
    O voščilnici .... se pridružujem ostalim....kot vedno....prekrasna in dodelana do potankosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna in bogata, kot se spodobi za tako priložnost.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim, da si si malo spremenila blog :) Sem bila najprej malo zmedena kam sem prišla :))) Zelo lepo si to naredila in vesela sem, da ste se imele lepo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar