Sezona je odprta

Toplo sonce je na ceste že zvabilo motoriste. Nekateri jih nimajo preveč radi za družbo, pa vendar so tudi motoristi del prometa. Večina jih je, ne boste verjele zelo prijetnih in čisto normalnih. 
   Če jih opazite za seboj se samo premaknite na rob ceste in jih spustite naj odhitijo naprej.

Za izziv pri The Male Room sem uporabila mojo staro štampiljko Triumphovega starodobnika. Njihova želja je 
BELA, ČRNA  in malo še  ENE BARVE


 Izbrala sem rdečo. Rdeča je zame poleg veliko črne pri motorjih najlepša. Moja prva motoristična jakna in čelada sta bili v rdeči barvi.


Za napis sem prvič uporabila Tinino dvojno zastavico in napis, tako, da jo lepim še v galerijo Najlepšega para.

Komentarji

  1. Zelo lepa voščilnica, ki bo zagotovo navdušila kakega vnetega motorista.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res prava voščilnica za kakšnega motorista. Sicer pa ga imaš tako doma 😄. Krasno si jo opremila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Motoristična - končno jo vidim ;-) Krasna je, si me z njo odnesla v čase, ko sva na podobnem motorju z atom medvedom raziskovala Evropo... Lušti, sami lušti...
    Tako lepo si jo sestavila, polna je micenih srčnih detajlov!
    Naj bo srčno lep tudi tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si tole skombinirala, sezona se je res začela. Lepo si umestila dvojno zastavico.
    Hvala za sobotno druženje, res je bilo lepo. Lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  5. To je pa taka prava motoristična in verjamem, da je ob tvoji voščilnici na motor potegnilo vse ljubitelje tovrtstne vožnje:). Lepo si kombinirala barve (res je rdeča pri motorjih taka prava) in zastavica z voščilom super paše. Lep vikend ti želim in pozdravčke, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. super štampiljka in ozadje tudi!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, zelo mi je všeč tvoja črno-bela+ voščilnica :-)) Super si se znašla z motorjem in jo lepo sestavila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu pri The Male Room.

    OdgovoriIzbriši
  8. Love the image of the motor bike. The pop of red is just right too. Lovely layout. Thanks so much for playing in our Colour challenge at The Male Room. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  9. A great masculine card with perfect splashes of colour, thank you for joining us at TMR.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar