Rožce

V zadnjrm tednu sem malo več pohajala po tujih blogih, saj v leže kaj drugega tako ali tako ne moreš početi.Tako sem pri eni izmed vas  našla povezavo do bloga z izzivi,  ki se imenuje The  Flower Challenge. Takoj sem si mislila, to pa je nekaj zame in odločila sem se, da se jim občasno pridružim.


Za osnovo sem vzela Tinine valovite pravokotnik s šivi, rožice pa sem odtisnila s pomočjo moje nove pridobitve Sizzix-ove štampiljke in šablone flower#5. Zelo so mi bile všeč že dolgo, sedaj pa se je ponudila prilika, da jih kupim po močno znižani ceni in res sem zadovoljna z njimi.


Voščilnico sem izdelala po postavitvi katero so si pri The Flower Challenge pripravile za mesec April.
 
 
Ker sem uporabila Tinine pravokotnike in napis voščilnico lepim še v galerijo Najlepšega par.

Komentarji

  1. Čudovita je! Res so lepe štempiljke in zelo lepo si jih pobarvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, krasno ustvarjanje in tebi res pisano na kožo. Štampiljke so čudovite, sicer jih še opazila ne bi ;) Upam pa, da nas sedaj že spremljaš sede ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, ti pa res znaš krasno sestaviti rožice! :-) Čudovita voščilnica. Zelo lepe barve si kombinirala. Upam, da si že v sedečem položaju. Pazi nase!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Super si uporabila svoje nove rožice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica s krasnim cvetjem. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično si tole izpeljala in dopadejo se mi črno bele rožice v ozadju in pisane v ospredju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful take on our sketch at THE FLOWER CHALLENGE, love the scalloped band as a backdrop for your lovely cluster of flowers.
    Thank you for sharing with us at THE FLOWER CHALLENGE, hope you join us again next time.
    Hugs,
    Maria Rodriguez.DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite rožice cvetijo pri tebi. Krasno je izpadla kombinacija črno belih in barvitih rožic. Pa res krasno si uporabila štampiljke, te so tudi meni dopadejo. ;) Upam, da ti prisilni počitek ne bo odnesel inspiracije in da nam pokažeš še kaj je nastalo pri tebi. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja kako lep šopek si naredila...zelo všečna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoj potep po blogih je bil uspešen in naredila si zelo simpatično in pomladno cvetočo voščilnico. Meni žal še po naših blogih ne uspe vsega pregledat:(. Barvitost rožic super izpade. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovite rožice si naredila in me kar očarala z njimi, tako lepo si ji pobarvala :-)) Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar