Novo leto celo leto

Vsakih 14 dni naredim vsaj 3 voščilnice za izziv CCT. Tokrat so za tematski izziv izbrale tresočko, shaker card. Iz zaloge sem potegnila papirčke v modri barvi, staro spellbindersovo šablono novoletnega okraska in ta da tresočke so tu.




 
Nisem prav dobro založena z materialom za tresočke, zato sem pod folijo namesto seqinčkov natresla kar bleščice in izreze drobnih zvezdic
 
.
Težko je bilo narediti fotografije, saj se svetloba prav nadležno odbija od folije.


Srebrne pentlje in odtis  napisa v srebrni barvi. Trdno sem odločena, da si letos pred prazniki nabavim srebrno in zlato blazinico v veliki izvedbi. Z mini blazinicami nikakor nisem zadovoljna.



Komentarji

  1. Ja, krasne tresočke. Kje pa piše, da morajo biti noter sequinčki? Vsega vraga lahko natreseš ;)
    Pridna si s to izdelavo in ne narediš le ene ampak 3. Pridem kar k tebi decembra po voščilnice ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Še lepše pride, če je material pod folijo drobnejši, samo da ne pada ven, pa vse štima. Krasne so in kar sijejo od elegance.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna si, ker tako zvesto sodeluješ v njihovem izzivu in si polniš škatlo z voščilnicami. Modro-bela in za kanček srebrne je meni enkratna kombinacija. Zelo lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav res, v tresočki je mogoče prav vse, da se lepo pošejka :-))
    Tvoje se lepo tresejo in tudi zelo lepo si jih izdelala.
    Pozitiv šablone pa boš morda lahko uporabila že za naslednje .-)
    Lepe praznične voščilnice si prijavila na Christmas Card Throwdown izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo prenovljena, sem morala še enkrat klikniti na povezavo na tvoj blog, ker sem mislila, da sem zašla :) Všeč mi je nova podoba tvojega bloga.
    Lepe tresočke si naredila in negativ tega ornamenta je prav lep!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe, elegantne tresočke si pripravila za tokratni CCT izziv. Všeč so mi tudi barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Very lovely shaker card. Thank you for sharing with us at 52 {Christmas} Card Throwdown - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  8. This is a delightful card and using the bauble for the shaker makes it unusual and interesting.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar