Novo leto celo leto

Tematski izziv meseca Aprila pri CCT je prav simpatičen. Dekleta so si zaželela, da izdelamo voščilnice na kateri bo uporabljen notni zapis.
Pobrskala sem med svojimi dizajnerskimi papirčki in ne boste verjele, našla sem kar nekaj različnih. Odločila sem se za papir, ki sem ga kupila v Tedi-ju.

Del sem ga odrezala z valovito borduro z šivi . Nanjo sem nalepila zlate zvončke MD in listke bodike. 
Na spodnji del pa sem z rjavo blazinico odtisnila del lepe božične klasike, meni ene najljubših. Tudi štampiljka  je iz zakladnice MD.


Na moji delovni mizi prav danes nastajajo še tri takšne, vendar v beli, črni in srebrni barvi. 

http://52cct.blogspot.si/2017/04/april-theme.html

Komentarji

  1. Hvalaaaaa... si me s svojimi čudovitimi voščilnicami ponesla v hladen zimski večer... svečke, piškoti in praznična glasba... s tabo delim "mojo" najljubšo izvedbo "tvoje" pesmi ... (https://www.youtube.com/watch?v=EBZCRTmBuBM)...
    Prijeten zaključek nedelje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo krasne so! Voščilo je pa prav luštno:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so, všeč mi je prav vse. Zvonček na notnem zapisu, kot tudi odtis pesmi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasne so in ta štampiljka s pisavo, ... sploh nisem vedela, da obstaja, krasna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Paše v tem vročem pomladnem vremenu še malo mrzlega pridiha. Všeč mi je ta notni zapis in ta mini dodatek....še najbolj pa občudovanje da še vedno vztrajaš pri izdelavi novoletnih....

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit trojček prazničnih voščilnic. Vse se tako lepo ujema: notni zapis, zvončki in besedilo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo mi je všeč kako si osrednji del dodala na vrhu voščilnice in dopolnila z dolgim napisom. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni je ta ena ljubših božičnih pesmi. Krasno si jo postavila na svoje praznične voščilnice. Zelo všečne so.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako so luštne , Lili :-)) Zelo lepo si jih sestavila in krasno dodala notni zapis. Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely! I think the words are just wonderful and I do like the musical paper you've used. So nice to see a few cards for your stash! Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown this week! Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  11. This is charming with your lovely bells and the words from everyone's favourite Christmas song.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, these are beautiful. I am just in love with your musical notation. One of my favorite holiday songs. Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar