Craft-alnica #184. - mehurčki na voščilnici

Nalogo za drugi izziv v mesecu Aprilu nam je izbrala Tanja in ga poimenovala

MEHURČKI NA VOŠČILNICI

Na voščilnici s tehniko po lastni izbiri izdelajte milne mehurčke  

Naloga je zelo zanimiva in na spletu lahko najdete cel kup idej za izdelavo. Seveda pa smo se različno lotile teme tudi v Ustvarjalni ekipi Craft-alnice.

Zame je bil to res pravi izziv in sem se lotila dobesedno.


 
Ozadje za voščilnico sem izdelala s pomočjo milnih mehurčkov.S pomočjo vode , detergenta za pomivanje in akrilne barve sem ustvarila barvasto milnico, nanesla sem jo na osnovo in jo pustila počivati čez noč, da se je dobro posušila.


priznam, da mi je bilo packanje všeč, zato sem se lotila še ene voščilnice. Na njej so milni mehurčki bolj vidni saj so ustvarjeni s pomočjo zlate akvarelne barve.





Pridružite se nam nem v ustvarjanju z milnimi mehurčki. Pokažite nam kako vas inspirirajo.
Po navdih pa zavijte še k Tanji, Martini, Andreji, Tini in naši mesečni gostji Kaji

Komentarji

  1. Lušne sledi je pustila ta milnica in nastalo je krasno ozadje. Ptiček pa je tudi tako smešen in simpatičen hkrati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, kako krasno ozadje iz milnih mehurčkov je nastalo na obeh voščilnicah! Hvala za "recept". Ptiček je pa prava faca. Simpatičen 100 na uro. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo ozadje si dobila in verjamem, da ti je bilo packanje všeč. Prva je zaradi motiva nagajivo simpatična, druga pa zelo elegantna.

    OdgovoriIzbriši
  4. To je res pravi izziv in res ste se vsaka po svoje lotile tega in to mi je zelo všeč. Ta tehnika je prav zabavna in sploh to ozadje z zlatimi mehurčki mi je svetovno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem šla najprej pošnofat tole zanimivo ozadje z milnico...fantastično. Ampak tale tvoj ptič....ej, a nas misliš cel mesec strašit s temi živalcami, ki so malo to malo ono???....saj jih bom še ponoči sanjala!!!! Ostajam pri ozadju....FANTASTIČNO...ampak ptič me pa kar malo postrani gleda, ker ga nisem pohvalila!?! Misliš, da me bo ponoči zato hodil strašit????
    Druga z zlatimi srčki in zlato milnico....si pa privoščiš...kopel z zlatom!?!:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole bo pa zabavno - vse po vrsti bomo prebujale otroke v sebi in že danes vem, da se bodo s tem izzivom spopadli tudi moji "službeni" otroci, pa da bodo enako navdušeni kot sem sama! Navdušena pa sem tudi nad tvojima voščilnicama, čudoviti sta!
    Naj bo čudovit tudi tvoj današnji dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Lili, super si se poigrala z milnico in naredila lepe odtise mehurčkov :-)) Obe voščilnici sta zelo lepi, ptiček je pa itak ful cart.

    OdgovoriIzbriši
  8. Je Lili, ti pa si inovativna, sedaj nam bo pa detergenta za posodo zmanjkalo:))). Kaj ti pride na misel?:) in na koncu tako super učinek. Odlična ti in tvoji voščilnici. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo, hudo ozadje. Sploh tole z zlato je še posebno zanimiv učinek. Super izviren izziv in všeč mi je, kako ste se vsaka lotila prav po svoje. Super ste!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau, tale tehnika pa obeta, krasni in tako različni efekti so nastali pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Lili, čudovito si se lotila izziva, krasno ozadje je nastalo, da o simpatičnem motivu sploh ne govoirm. Zelo lepo! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar