Craft-alnica #183. - Voščilnica z angleškim napisom

Dva tedna sta minila in med tem časom se je res zgodilo veliko, Tudi srečanje ustvarjalk Craft-alnice je med temi dogodki. Krasno smo se imele na sončno, toplo sobotno dopoldne in del popoldneva. Hvala vam, da ste nam zveste pri ustvarjanju. Hvala vam, da smo se srečale in nekaterim blogom dodale še obraze in imena, nekaj pa nas je že starih dobrih znank.
Pa preidimo k novi nalogi za naslednjih 14 dni. Izbrala nam jo je Tina in jo poimenovala

ANGLEŠKI NAPIS 
na voščilnici.
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva. 
Za ta izziv sem uporabila nove štampiljke, ki so pripotovale čez pol sveta. Ker sem strastna kofetarica, sem jih seveda nujno morala imeti. Lončk za kavo ,tistega ki ga lahko neseš sabo sem odtisnila trikrat, dvakrat na bel papir in enkrat na vzorčastega, tako, da se ujema z ozadjem. Nekje sem zasledila napis za kavo za sabo. Kava pocestnica, ne spomnim se točno kje, a mi je ime prav simpatično.Klasičen lonček pa je samo dobil povdarjen rdeč srček.


 Bel trak izrezan z pomočjo bordure My favorite things sem popackala z Vintage photo disstress oxide barvo, okrogel odtis polite kave je odtisnjen kar z majhnim kozarčkom katerega sen namočila v rjavo mešanico na stekleni plošči.


 Še vedno pod vtisom našega srečanja ustrezen napis, ki nas vse skupaj res lepo označuje. Vsaj jaz sem mnenja, da smo POPOLNA MEŠANICA. Kakšno pa je vaše mnenje?
Pridružite se nam v Aprilskem ustvarjanju in nam pokažite svoje voščilnice z angleškim napisom. Po navdih pa zavijte še k Tini, Tanji, Martini ,Andreji, naši Aprilski gostji Kaji

Komentarji

  1. Krasno si se znašla, sploh s tisto Lolito kavo 😄. Res smo popolna mešanica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica, všeč so mi barve, prav pašejo na kofetarsko voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro si ponazorila kavo tudi z ozadjem, ki si ga izdelala z distress oxide inkom. In odtis skodelice je tudi perfekten. Fajna je in prav tako je vedno fajn in fletno v družbi ustvarjalk :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Za kavico sem vedno in sem najbolj vesela lučke v avtu, ki opozarja, da se je treba ustaviti na kavici pocestnici. Še ena dobra fora iz tokratnega izziva. Čudovita izbira je vintage foto barva, paše na ozadje in pocestnico, pa tudi vse ostalo lepo pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čeprav nisem ljubiteljica kave in me prej premami dober čaj, moram reči, da mi je tale kavna voščilnica zelo všeč. Prijetne in tople barve ter super si se znašla z odtisom polite kavice. Smo pa dekleta res ena prav posebna in popolna mešanica, z vseh vetrov z eno skupno ljubeznijo - ustvarjanjem. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj veš kaj pravijo za dobro kavo....več sort mešajo skupaj, bolj je okusna....približno tako kot naša skupinska slika iz srečanja...en kup različnih babnic, vsaka po svoje unikatna, če pa združimo naše znanje in dobro voljo....smo pa prava BOMBA .
    O presneto, si bila pa prav "nerodna" pri kofetkanju, madeži po celi površini....ti pošljem krpico????? <saj veš da se hecam...lepa je in izvirna.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo kako je lepa! Sem si kar zaželela kave, pa čeprav je že večer! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Srčkana voščilnica. Kavico pa se je tako mudilo piti, da se je "prtiček" zapackal :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Popolna voščilnica s popolnim napisom. :-) Porednica, kako si popacala prtiček! :-))) Vrhunska ideja!

    OdgovoriIzbriši
  10. super kafetkarska, obožujem jih! in ja, smo res najboljša mešanica, ni kaj, vsakič znova!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar