Akvarelno ozadje

Seveda sem se ga lotila, ker tudi meni žilica ne da miru. Vendar vam priznam, da nisem povsem zadovoljna z izdelki. Nekako se  zdi, da mi kljub vsesplošni popularnosti v naših logih ustvarjanje akvarelov ni ravno najljubše. Se mi zdi, da sem premalo umetniško nadarjena in da meni prelivajoča ozadja ne uspevajo tako lepo kakor pri ostalih.


Popolnoma sem se držala navodil za akvarelno ozadje, ki jih je na svojem blogu v filmčku pokazala Tina.
Malo me pri tem moti, da se papir naguba in kljub obtežitvi se vsaj meni ni več popolnoma poravnal.

  

Z šablonami valoviti šivi sem ustvarila okvir, izrezala sem dva jih po svoje malo obrezala, da sem dobila večplastnost.
Z  drobnimi rožicami  sem zapolnila vogal. Krasne so, letos jih bom uporabljala na poročnih voščilnicah.Tako so nežne.
Seveda sem izziv Ko me insirira zamudila. vzela sem si en teden dopusta, a ne prostovoljno. Ampak važno je ustvarjati mar ne ??
 
Voščilnico lepim v galerijo Najlepšega para, rožice in okvirji so kupljeni za nagradico, ki sem jo dobila od Tine v mesecu Marcu, no ja čisto malo sem dodala, ampak se je splačalo.

Komentarji

  1. ojla Lili, tudi jaz z akvarelom nisem na TI, ampak če bomo večkrat poskušale bo pa šlo -mogoče:). Si pa z vsemi nežnimi rožicami naredila lepo voščilnico in akvarel bo enkrat ratal tudi čisto tak, kot si ga želiš.
    Upam, da tvoj neprostovoljni dopust ni pomenil nič resnega, ampak kakor koli, v vsakem primeru ti pošiljam lepe pozdrave in za rezervo en velik objem:) - Andreja
    p.s.: sem že hotela komentirati, pa sem vedno pozabila, tvoj novi videz bloga - simpatičen:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita in nežna voščilnica v krasnih barvah. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama sem ena tistih, ki jim ta tehnika ni preveč blizu, a vaja dela mojstra, če... Mislim, da je tebi čisto lepo uspela, prav lepo izgleda vse skupaj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna postavitev in tudi ozadje je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita, nežna voščilnica. Nagrado si dobro izkoristila ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Lili...škoda, ker nisi navdušena nad izdelkom...jaz sem namreč zelo!!! Od ozadja do postavitve in plastenja. Gubanje papirja je pri vsem tem res najbolj sitna zadeva in jo je res težko popolnoma izkoreniniti...

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz sem zelo navdušena nad tvojim izdelkom. Zdi se mi čudovit. Jaz mislim, da je pri tebi bolj problem v tem, ker to ni tvoj stil in se ti zdi vse skupaj tuje :) Pri tej tehniki se je potrebno čim bolj sprostiti in pošteno namočit papir, da se barve lepo prelijejo. Glede gubanja papirja, pa jaz na hrbtni strani celega prelepim s širšim dvostranskim lepilnim trakom, da se lepo v celoti zalepi na osnovo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Če te bo akvarel navdušil, boš noter padla in boš z vsakim barvanjem in packanjem bolj zadovoljna :) Meni je že to krasno. Tudi sama naredim enako kot Vladka. Papir potem lepo pritisne na osnovo in ni valovito.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ozadje je meni zelo lepo. Postavitev voščilnice pa je top. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. joooj Lili, kakšno lepotičko sem spregledala :-)) Najbolj se mi dopade izbor barv, kot bistra Soča in peneči se del Soče so tvoje krasne cvetlice. Super si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar