Steampunk

Zanimiv naslov so  izbrale tokrat pri The Male Room in kar nekaj časa je trajalo, da sem se ga lotila. Tako se bolj v zadnjem hipu prijavljam na njihov izziv svojo moško voščilnico v STEAMPUNK  stilu.
Čeprav nisem ravno ljubiteljica znanstvene fantastike mi je združena z Viktorjanskimi elementi malo bolj všeč.
Za ta izziv sem si omislila čisto novo šablono kolesja, saj Steampunka brez zobnikov seveda ni.
Izrezala sem jih iz malo debelejšega odpadnega kartona rjave barve, ga posula z srebrnim embossing prahom in kovinski zobniki so bili nared.
Prilepila sem jih na smooshing ozadje za katerega sem uporabila moje neve distress oxide blazinice. krasno se prelivajo barve.

Za osnovo sem uporabila papir ScrapBerri's, številke napis in vijake pa sem tudi izrezala iz njihove pole. Balon iz rjavega kartona je tudi posrebren z embosirnim prahom.


Pri meni mora biti izdelana tudi notranjost voščilnice. Tako je pripravljena na prvega bodočega 40 letnika v bližini.

Z moško Steampunk voščilnico se pridružujem izzivu The Male Room, Steampunk.


Komentarji

  1. A ti si pa kar šla v nabavo za novo šablono. Krasna je. Voščilnica pa zelo, zelo lepa. Prelepo si jo sestavila. Čusto sem navdušena. :-) Izziv je zelo zanimiv. Sama se ga nisem upala lotiti.:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. To je torej ta Stimpunk tehnika...nekaj vesoljskega za moške....ja itak....a je lahko za njih kaj realnega (sorry za 1% tistih, ki ne spadajo tja).
    Še nekaj si me-nas naučila...kako narediti rjast predmet...tole mi je nadvse všeč. Stavek z novimi distress oxide bom preskočila.....neeee, še bolje prebrala bom ,da so totalno zanič....madonca me mikajo!!!!
    Zelo lepa je, izvirna in tako moška, da bo marsikateri za idejo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, nove oxide imaš :) Malo sem fauš, ker si prišla do njih. No, saj bodo verjetno kmalu na voljo :)
    Čudovita voščilnica v rahlo starinskem izgledu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili, krasno si obdelala izreze in ustvarila lepo ozadje. Voščilnica mi je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. pa ravno ko sem mislila nehat kupovat šablone :)
    čudovita je

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo, kako je čudovita, ves ta lesk in plasti, ki kar prehajajo ena v drugo... Balon pa je fenomenalen!!! Navdušena sem - kot vedno ;-) Sončka ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav huda je tale voščilnica. Zelo všeč mi je balon, deluje malo starinsko, malo zarjavelo. Super!

    OdgovoriIzbriši
  8. Svetovno si tole izdelala in prav fino je vse skupaj izpadlo malo izrabljeno in zarjavelo. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Se mi zdi, da nam je tale izziv res dal nekaj vetra, čeprav pri tebi ni videti. Super ti je uspelo in všeč so mi zobniki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav huda je! Enkratno izdelana!

    OdgovoriIzbriši
  11. lili, čudovito "steampunk" voščilnico si naredila :-)) Krasno si se lotila te tehnike in zobniki izgledajo čisto originalno zares zarjaveli. Super so tele blazinice Oxide. Ja, brez zobnikov res ne gre .-)
    Hvala, ker si se nam pridružila na moškem izzivu pri Male Room.

    OdgovoriIzbriši
  12. Love your gear stencil and how you have put together this beautiful card, it's perfect for our Steampunk challenge. Thank you for joining in the Steampunk challenge at The Male Room. Faith DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar