Skica za izziv

Nekje proti koncu lanskega leta sem se odločila, da sledim Andreji pri enem izmed izzivov, v katerih je del ustvarjalne ekipe. Sedaj je mesec Marec, tretji v letu in jaz začenjam sledenje že v tretjem izzivu. Zanimivo kako me je potegnilo tole izzivanje.

Feeling sketchy je izziv v katerem delaš voščilnico po dani skici. Rada imam tovrstno ustvarjanje, tudi za našo Craft-alnico vsako leto pripravim podobno  nalogo.


Ozadje je prastar karo papir iz moje ogromne zaloge. Tudi odtisi marjetk so bog vedi iz katerega časa, malo sem jih pobarvala z distressi in jih z 3d blazinico prilepila na voščilnico. Čipka preprosta bela izrezana z MD šablono. Ob robovih Tinini metuljčki in zvezdice. Za popestritev še njen napis.


Pa še skica, po kateri sem ustvarjala za izziv Feeling Schechy, pa seveda tudi za v galerijo Najlepšega para.


Komentarji

  1. JeeeJ kako je luštna in tako sveže, pomladno deluje :-)) Krasno si jo sestavila in vesela sem, da te je skica pritegnila in si tako porabila celo prastare stvari. Se pravi, da je bil večer zelo ustvarjalen .-)
    Hvala ti, ker mi slediš in se igraš z nami pri Sketchy Feeling!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lušna, kar kliče pomlad :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Še ena, ki kliče pomlad. Čeprav "stara" zaloga je v tej postavitvi sveža in frfotajoča. Se pa vsakokrat, ko vidim skico vprašam, kako vam uspe ustvariti toliko različne tematike po danem okviru. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi Lili - this is a beautiful card! I love the spring colours you've used and the pretty daisies! Thanks for playing along at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lušna interpretacija skice. Čisto pomladna in še en dokaz, da se da porabit tudi stare zaloge ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je! Hvala za čaroben dotik pomladi - takoj jutri se odpravim na potep in iskanje tvoje voščilnice v naravi :-)
    Čudovit zaključek vikenda ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepa je. Zelo mi je všeč karo v ozadju in luštne rožice. Pa metuljčki tudi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo si sledila skici in te marjetice so tako simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepa je! Diši po pomladi. :-) Zelo mi je všeč. Marjetice so tako lušne!:-) Super si sledila skici.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo, kako zelo lepe barve in krasna izpeljava skice!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepo in lepa kombinacija vsega skupaj. Se vidi, da rada delaš po skicah.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super si speljala tole skico. In všeč mi je, ker si se spomnila na stare zaloge in pripomočke. Jaz bi jih tudi morala malo bolj pogosto prebrskat.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar