Rožice za 8. marec in izziv Ko me inspirira

Za dan žena sem si privoščila cvetja, ja prav ste prebrale, sama sem si kupila cvetje in to ne kar eno cvetje ampak Šmarnice in Iris. Ja in to za osmi marec, nisem mogla počakati tam do Maja ali Junija, ko si jih lahko naberemo.


 Pri Vesni v njeni trgovinici sem si z prazničnim popustom privoščila dve čudoviti šabloni poletnih rožic. Zelo je bila prijazna, saj mi jih je poslala kljub temu, da sem pri registracij navedla nekaj napačnih podatkov, točneje številk.


Najprej sem se lotila Irisov, krasne vijolične je imela ob škarpi posajene tudi naša mama.




 
Potem sem naredila še ene roza, ti niso tako pogosti, ampak jaz imam rožnato barvo rada in sem pač posegla še po njej.
 Ob priliki se lotim še rumenih, takšni rastejo tudi v naravi, kot otrok sem jih večkrat nabrala ob potoku, včasih je bil na njih tudi kakšen polžek s hišico.


Na kancu pa še dišeče Šmarnice, čudovite a zelo strupene, ne imejte jih v zaprtih prostorih, po njihovem močnem vonju rada boli glava.


V vse tri voščilnice sem z kvadrati s šivi izrezala dve odprtini, osnovo sem z 3d blazinicami dvignila, izreze pa sem pošpricala z distress barvo in nanj odtisnila Tinino voščilo za rojstni dan.
Mislim, da takšne pašejo k izzivu Ko me inspirira in seveda v Galerijo Najlepšega para, kjer sem prejšnji mesec bila izbrana za nagradico. Tina hvala.

Komentarji

  1. Tvoje rože so naravnost čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so. Super ideja, da si se počastila z večnim cvetjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto prav, da si si kar sama nabrala rožice za svoj praznik. Čudovito dehteče in pisane. Krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej, taka rekreacija z nabiranjem rožic pa še meni ugaja. Sem mislila, da so šablone teh rožic manjše....zeloooo so mi všeč. Je pa res, da ni tako pomembna šablona, največ je, da se znaš z barvami približat pravi roži...pri teh tvojih....takoj bi jih imela v vazi in nobeden ne bi pogruntal, da niso prave.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, tole je pa čist realistično. Res krasne šablone in ti si jih tako super pobarvala in postavila, da so kot prave.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lili, krasne voščilnice si pričarala. Cvetje je kot pravo, odprtina pa super prebrisana!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, čudovite voščilnice. Zelo všeč so mi izrezi rožic.

    OdgovoriIzbriši
  8. joj pri tebi je pa res že cela pomlad, po rožicah diši do sem ;) krasne! LP M.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja to si si pa privoščila:)), kakšno cvetje lepega naravnega videza - odlično, skupaj s tvojim barvanjem in potem še simpatično postavitvijo. Lep pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne rožice si si privoščila in tako lepo ti bodo še dolgo cvetele. BRAVO!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav je, da si včasih kar same kaj privoščimo in se nagradimo. Lili, čudovite so te tvoje rože, kakor prave.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau, nad temi rožicami sem pa čisto navdušena, jih še nisem videla kot šablone ... krasno postavljene in pobarvane, čisto prave.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovite rožice si si podarila za 8.marec. :-) Zelo lepo si sestavila voščilnice. Všeč mi je izrez in v njem napis. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. ooo Lili tvoje perunike so čisto ta prave, tako zelo lepo si jih pobarvala :-)) Komaj čakam, da v mojem vrtu zopet zacvetijo, saj so cvetovi res občudovanja vredni.
    Tudi šmarnico bi z lahko dodala k originalnim iz bližnjega gozda .-)
    Čudovite voščilnice si naredila in jih zelo lepo sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar