Novo leto celo leto

Izziv CCT je nekaj česar se veselim vsake 14 dni, podobno kakor naše Craft-alnice. Všeč mi je, ker  nem postavljajo zelo zanimive naloge. Sledijo si po vrstnem redu, tokrat so na vrsti barve. Izbrale so tri: bordo rdeča, limetasto zelena in smetanasta. Zanimiva kombinacija, v bistvu zelo tradicionalna razen limetasto zelene.
 
Meni je bila tokrat resnično v navdih Andreja, izbrala sem podoben motiv kakor ona na svoji voščilnici za inspiracijo. Le, da sem jaz namesto embossirne srajčke uporabila rezalne šablone, ki v pasovih izrežejo tradicionalen Norveški vzorec. 


 Na smetanasto osnovo sem nalepila bordo rdeč dizajnerski papir iz katerega sem izrezala norveški vzorec, kakor na kakšnem pletenem puloverju. Takšne tople pletenine sem včasih pletla tudi sama.


V izrezane dele sem na nekaterih mestih nalepila enake izreze v limetasto zeleni barvi. Na vrh sem dodala praznični napis Vesel Božič iz zakladnice Najlepšega para

Z voščilnico se pridružujem izzivu CCT, kjer je tokrat želijo barve.





Zaradi napisa pa še v galerijo Najlepšega para.


Komentarji

  1. O, Goga, ta je pa tako krasna, topla in prava božična. Čeprav mi zunaj cvetijo tulipani, me je ponesla v decembrski čas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res zgleda kot delček toplega puloverja z zimskimi motivi. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pulover je odličen:) in si ga dobro uporabila na voščilnici:). Lepa kombinacija z zeleno. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je, izzivi so res fajn :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. I do like this die cut card and all the lovely inlaid detail. Nice use of the colours. Thanks so much for playing along with our colour challenge at Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je. Meni so tokrat barve res izziv in še tuhtam. Tebi je čudovito uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  7. IIII, tale sizzix šablona je TOP, jaz sem si jo tudi privoščila pred časom. Čudovita postavitev tudi v tej barvni kombinaciji.

    OdgovoriIzbriši
  8. I love your cosy looking card, beautiful patterns.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  9. Très joli cette carte Lili, elle semble si cosy comme un bon gros pull, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je! Super si skombinirala zahtevane barve. Ta vzorček pa doda praznično toplino. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako je lepa. Voščilnica, ki bo ogrela, ko nastopi njej čas. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. ooo LiLi, točno tako kot pravi Janja :-))
    Super si uporabila zahtevane barve in ustvarila krasno ozadje z vsemi temi izrezi. Zelo mi je všeč.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa. Bi jo prelevila kar v pulover :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Such a lovely and striking card! I love the little touches of green. Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  15. Lili čestitam ! http://52cct.blogspot.si/2017/04/march-colours-winners.html

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar