Novo leto celo leto

V zadnjem hipu tokrat objava za CCT, ker mi letos zdravje res precej nagaja in se virusi iz naše hiše kar nočejo odseliti.
Zaradi zaobljube in tudi zato, ker imam postavitve rada nisem smela zamuditi.


Osnovo sem izrezala iz belega foto kartona, nanj sem prilepila dizajnerski papir v roza barvi z belimi zvezdicami, ki vsaj zame ponazarjajo snežinke. Željen pas, kakor na postavitvi sem upodobila s Tinino robno šablono s snežinkami in drugega z šablono s šivi iz istega kompleta. Preprost napis sem poudarila tako, da sem ga nalepila na siv papir, da malo izstopa.


Tudi tokrat sem naredila tri enake voščilnice, le da sem šele pri fotografiranju opazila, da je na eni od njih že prenehalo snežiti, saj sem papir z zvezdicami nalepila narobe.


Danes je bil tako lep sončen dan, da je bilo prav zanimivo fotografirati Božične voščilnice. Kako bo šele poleti??
Voščilnico po postavitvi prijavljam na Christmas Card Throwdown.

Komentarji

  1. Prav lepe so.
    Tudi meni se pogosto zgodi, da ze pri fotografiranju oz. pri pisanju ugotovim da nekaj ne stima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izvedba dane skice. Je res zabavno vzdrzevati bozicno vzdusje med letom. Poleti bo najbrz se bolj posebno.😀

    OdgovoriIzbriši
  3. A lovely take on our sketch and a gorgeous colour scheme! Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe. Če ne bi omenila, da si papir nalepila kako drugače, kot bi moral biti, ne bi nihče niti pogruntal. Ja, prav zanimivo bo vzdrževati to kondicijo skozi vse leto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo si interpretirala skico, všeč so mi .
    Upam, da bomo tudi čez poletje vsaj malo pridne in bomo lahko konec leta "zabušavale".

    OdgovoriIzbriši
  6. These are just beautiful, I love the pink and white. You wavy edges are an interesting look.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo Lili kako so lepe in kako super si naredila pokončne črte :-)) Zelo lepe so kot celota in prav vesela sem, da vztrajaš in vztrajaš. Hvala, ker se igraš z nami pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si skombinirala vse vijuge in vijugice in jih kombinirala s snežinkami, res ste pridne, ko tako lepo že ustvarjate praznične voščilnice. No, v jesenskem času vam bo pa dolgčas:). Bacile pa le izženite iz hiše, jim kar povej, da ni časa za ukvarjanje z njimi:)). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Se potepam čez hribčke in doline med vašimi blogi, pa opažam, da vsepovsod nagajajo bacili, takšni in drugačni. Hkrati ugotavljam, da bacili zelo spodbujajo ustvarjalnost - tudi pri tebi je tako, voščilnica je krasna!
    Naj bo krasen tudi tvoj zaključek vikenda, preživet čisto po tvojih željah, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna serija. Roza papir mi je zelo všeč in jaz sploh nisem opazila, da bi bilo kaj narobe. Je pač malo zapihal veter in ponesel snežinke v drugo smer.
    Upam, da je z zdravjem že bolje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj kako lepo pridejo te vijugice. In krasna barvna kombinacija, bacili pa šicšic stran <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Pridna si, da vztrajaš in tudi te so mi všeč. Kaj si sploh povedala, da je nehalo snežiti, ne bi opazila ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tebi pa skice res ležijo. :-) Krasne voščilnice si ustvarila. Všeč mi je netradicionalna barvna kombinacija. Prejemnik tiste, na kateri je nehalo snežiti, tega gotovo ne bo opazil. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Lepo si to izdelala. Kar pa se virusov tiče, pa le hitro okna odpret in jih nagnat. Malo heca. Drugače pa res upam, da se jih kmalu znebite.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar