Moška voščilnica z lesenim ozadjem

Tokrat z eno voščilnico združujem kar dva izziva . The Male room in Feeling Sketchy. V prvem so si zaželeli da uporabimo les, pri drugem je seveda podana postavitev.

 
Že dolgo nazaj mi je Andreja prijazno odtisnila LOTV- jevega dečka pod drevesom. Tudi pobarvan je že dolgo čakal na dan, da ga uporabim na voščilnici.

 
Na dizajneski papir v imitaciji lesa sem prilepila še zastavice z napisom Najlepšega para in pa gumbke, ki so malo zapolnili vsaj meni preveč prazen prostor.

Z voščilnico se prijavljam na izziv: 

The Male Rom - Wood
Feeling Sketchy 
V galerijo Najlepšega para meseca Marca.

Komentarji

  1. Iii, kako zelo lepa in ljubka voščilnica. :-) Krasno si združila oba izziva. Mene je ta fantič tako navdušil, da grem še sama spat. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako simpatična voščilnica!
    Draga Lili, hvala za čudovito voščilnico, ki si mi jo poslala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si jo sestavila. Všeč mi je valovita lepenka pod glavnim motivom. Jo kar pozabim pri mojem ustvarjanju, pa tako lepo izpade.
    Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si združila oba izziva in nastala je čudovita voščilnica z zelo simpatičnim motivom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fino si postavila tega fanta v okvir počivat in lepo skombinirala vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in krasna združitev obeh izzivov. Gumbki za srečo pa bodo z gotovostjo prinesli srečo.
    Se veselim sobote, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si združila oba motiva, lušno pride ta speči fantič ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. This is cute. I do like the image. The woodgrain background panel is super. Thanks so much for playing along with our Wood stash challenge at The Male Room. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sweet card with a cute image, love the corrugated mat layer too. Thank you for joining us at TMR.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo mi je všeč tvoja moška voščilnica :-)) Super si jo sestavila po naši skici pri Feeling Sketchi in se tako z "lesom" pridružila še pri The Male Room.
    Tale motiv dečka je zelo posrečen in krasno si mu dodala napis.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tile motivi so res simpatični. Krasno si ga umestila na leseno ozadje in zapisala prisrčne želje. Če voščilnica navdušuje že preko ekrana, naj povem da je v živo še lepša. :) Hvala za prijetno sobotno druženje in klepet. :)
    P.s: Všeč mi je tudi nov izgled bloga ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar