Craft-alnica #182. - ONE LAYER ( enoplastna voščilnica)

Dva tedna v Craft-alnici sta za nami in spet je tu nova naloga, tokrat je izbira moja. Poimenovala sem jo

ONE LAYER 
Izdelajte voščilnico le na osnovi voščilnice. Nič plasti, torej na osnovi naj bo le odtis ali napis.

Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva. 
Naloga, katero sem izbrala je bila velik izziv tudi zame, rada imam bogato okrašene izdelke, zato je bil tole zame kar trd oreh.
 
Med svojimi štampiljkami sem poiskala dve z motivom rožic, ker se je ravno začela pomlad, pa tudi zato, ker so rožice zadnje čase pogosto na moji ustvarjalni mizi.


V prejšnjem izzivu ste pohvalile moje barvanje in mi tako dale dodatno vzpodbudo, da se lotim še kakšnega odtisa.


 V škatli z štampiljkami Lili of the Valley  je že dolgo čakala  štampiljka z hortenzijami, katero sem tokrat prvič odtisnila. Pobarvala sem jo z Distress blazinicami, navadnimi, le za mizo in senčenje sem uporabila blazinico Vintage photo Oxide, dobro se vidi kako lepo se z njo barvain senči.


Španske bezge sem že barvala , a so tudi tako lepi, da jih je bilo potrebno spet malo sprehoditi po papirju.

Tinini napisi so zame postali nujni, kakor Distress bazinice. Kakor je zapisala Vladka, na samotni otok z Distressi in jaz še s Tininimi napisi, rožice bi pa menda tam našla.

Pridružite se nam v eno plastem izzivu, če je uspelo meni pa res ni pretežko.
Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tini, Tanji Martini in naši mesečni gostji Klarki in pa tudi k sponzorju. Tokrat je z nami Vesna iz Magic Craft Shop, krasna punca je.

Komentarji

  1. o kako lepe, dišeče po pomladi ;) LP M.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, za ta izziv si izbrala odličen, bogat moriv in vse zelo lepo pobarvala in osenčila. Tole bo tudi zame resen izziv. Super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne obe.Večkrat sem že cedila slino za štampiljko kanglice in cvet.Čigava je?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivica. V objavi imaš povezavo do trgovinice, kjer sem kupila štampiljki.

      Izbriši
  4. Tvoje barvanje je odlično in upam, da se ga še večkrat lotiš. Tudi mešanje z Oxidi je super. Obe sta tako nežni in cvetlični. Srečna tista, ki jo dobi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav pridišalo je do mene .-)
    Zelo luštni voščilnici si naredila, krasno pobarvala štampiljki in se super znašla brez plasti :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi do mene... je pridišalo :-) Krasni sta obe in zame tako zelooo velik izziv - brez oddajanja?!!! ;-) Tista, ki pa je polepšala moj rojstni dan, je popolnoma drugačna - ostala sem brez besed... Hvala iz srca in v zahvalo ene velik objem od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, to pa je bil zate izziv :) In opravljen z odliko. Oba motiva si res krasno pobarvala in Tinin napis je dovolj za čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna motiva si izbrala za tovrstni voščilnici in lepo pobarvala. Obe voščilnici sta mi zelo všeč. In tako kot tebi je zame to tudi velik izziv, saj nikoli ne delam direktno na osnovo voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasni sta. Izbrala si čudovita motiva in ju zelo lepo pobarvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si pobarvala motiva. Voščilnici sta krasni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlično, da so ti pohvale za barvanje dale nov elan, resnično narediš lepo. Naredila si zelo lepi voščilnici. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit izziv. Se veselim ustvarjanja in tvoje lepotičke so prekrasne...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar