Craft-alnica #181. - Ljubo doma

Dva tedna v Craft-alnici sta za nami in spet je tu nov izziv, izbrala nam ga je Andreja in ga poimenovala

LJUBO DOMA

Izdelajte voščilnico kot voščilo ob selitvi.
 
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva. 
 
Takoj ko je Andreja povedala kakšno nalogo nam je namenila za prvi Marčevski izziv sem vedela komu bom izdelala tole voščilnico. Že pred časom se je moj mlajši brat preselil v svoje stanovanje skupaj z dekletom in zanju sem izdelala tole lepotičko.


Zelo enostavna je, na osrednji del sem prilepila odtis vasice, ki je dolgo čakal v moji škatli z odtisi. Pred leti, ko smo začele s papirčkanjem in pri nas še ni bilo mogoče kupiti vseh lepih ustvarjalni pripomočkov smo si odtise in izreze delale na zalogo. Tiste, ki so štampiljke imele so nam jih odtisnile in tako je pri meni ostal kar zajeten kupček ne pobarvanih odtisov.
Pobarvala sem ga z distress blazinicami in vodnim čopičem, glede na to, da se barvanja ne lotevam pogosto sem nase kar ponosna.

 
Za ozadje sem uporabila embossirno srajčko in šablono opek MD. Napis pa je odtisnjen z njihovimi štampiljkami črk. Namenoma sem uporabila naslovni napis. Všeč mi je rek: 
Ljubo doma,kdor ga ima.
Pridružite se nam v prvem Marčevskem izzivu in nam pokažite kako pospremite drage prijatelje ali  domače v novo domovanje.
 
Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji, Tini , Martini, Klarki, ki je naša mesečna gostja in tokrat tudi k našemu sponzorju Magic Craft Shop, ki je pripravil krasni vselitveno voščilnico.

Komentarji

  1. Najprej komentar na to, da ne barvaš pogosto - ampak tukaj izgleda, kot da po cele dneve držiš v rokah čopič - čudovito je. Prav tako pa je simpatična vasica in sploh barvitost, ki povdarja samo pozitivnost. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita! Prelep odtis, ki si ga mojstrsko pobarvala. In všeč so mi rdeče opeke, ki super poudarijo strehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si pobarvala in si lahko upravičeno ponosna nase. Ljubka vasica in ozadje iz opeke fajn dopolni voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kdor zna, ta zna. Čeprav ne barvaš pogosto si fenomenalno pobarvala. Krasno voščilko si na redila za izziv.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odtis je res delikaten in čudovito pobarvan. Sploh se mi zdi pogumno, da si se ga lotila z vodenimi barvicami. To pa zato, ker včasih sploh nismo pomislile s čim bomo barvale motiv in smo odtisovale kar na nek papir. Lahko bi se ti razlil odtis, ali pa zmečkal papir. Pa se ni. Tako res kapo dol za to barvanje in krasno celoto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako prav imaš Martina. Tale vasica je odtisnjena na čisto navaden šeleshamer in pojma nimam s kakšno blazinico.

      Izbriši
  6. Kako lep motiv in dobro si vse skupaj sestavila in pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  7. tole je prekrasno, tako nežno, krasna scena in lepih barv ...
    sem se kar nasmehnila pri komentarju moi - ja, jaz imam še tudi nekaj prastarih odtisov doma, po moje bo začel papir rumeneti, ki so odtisnjeni na navaden papir, ampak se ta vsakič obnese brez problemov.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito vasico si pričarala, v takšno bi se z veseljem preselila tudi sama. Celotna voščilnica je... kaj naj rečem, najboljša beseda bo: pravljična! Čudovit vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. JoJ Lili kako čudovito voščilnico si naredila :-)) Luštna vasica in zelo lepo si jo pobarvala.
    In vse dobro (na svojem) tvojemu bratu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zakaj ne barvaš bolj pogosto? Tvoja vasica je namreč profesionalno pobarvana. Čisto sem navdušena. Na Craft-alnici je izgledalo, kot da si okrasila sprintano sliko.:-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je in zelo lepo si pobarvala motiv!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar