Sladkih 18

Pomlad je pred vrati, jutri se začenja, mar ne?? Tako se tudi na moj blogec vračajo rožice, takšne in drugačen.

Za sladkih 18 let sem izdelala dve različni voščilnici, a za isto deklico.


Na eni sem uporabila dizajnerski papir na drugi sem osnovo embossirala z srajčko na kateri so drobne rožice. Ugotavljam, da mi je prav ta embossirna srajčka najljubša.


Dekorativni rob sem rahlo obarvala z Distress blazinico, dodala številke in Tinin napis. Napis sem prerezala na dva dela saj je takšen za moje postavitve bolj uporaben.

Rožnato voščilnico lepim k MD Divas- kjer želijo tri njihove produkte in po možnosti še rožice.
Uporabila sem: velike številke - col1418
dekorativni rob - lr0202
embossirna srajčka rožice - 0915
Na drugi pa mi en MD izdelek manjka je pa na njej nova štampiljka Najlepšega para, fajn pride a ne??
 

Obožujem Tinine štampiljke, se mi zdi, da brez njih ni mogoče več narediti lepe voščilnice.

Komentarji

  1. Kakšna nežnost in barvitost, tako kot se spodobi za rosnih 18:). Prav obe sta zelo, zelo lepi in vem, da jih bo deklica nad vse vesela. Si pa naredila lepe postavitve in pomlad je na njih že zacvetela. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. obožujem takšen stil, tako lepo elegantno je vse skupaj, krasno postavljeno in same lepe stvari uporabljene, MD in tinine stvari ....
    ampak a nimaš tudi na drugi dovolj MD izdelkov (vitice, čipkasti krog in število 18, pa morda še rožice)?

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa obožujem tvoje rožice. :-) Krasno znaš sestaviti šopke. Meni pa to nikakor ne gre od rok, čeprav se trudim. :-) Voščilnici sta obe čudoviti in čisto prav romantični za mlado dekle.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta prekrasni, sladki kot leta, katerim sta namenjeni.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo in veselo cvetoče. Krasno si izdelala in ta šablona z dekorativnim robom tebi res leži. Vedno jo znaš lepo uporabiti.

    OdgovoriIzbriši
  6. noro lepi sta, in ja tudi jaz imam tole robno šablono doma ;-) krasne rožice si uporabila...

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti sta! Mojstrica si za uporabo MD šablon in Tinine štampiljke jih res lepo dopolnijo.

    OdgovoriIzbriši
  8. WoW kako sta lepi in kako fletno in bogato si ju sestavila :-)) Res si mojstrica uporabe MD šablon.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravi pomladni lepotički. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni sta in cvetlična srajčka je res imenitna. Zabavno je izdelati dve voščilnici za isto osebo, kajne?!
    In strinjam se - fajn prideta obe, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar