Rožice

Rožice na voščilnicah so moja šibka točka. Tokrat pa sem se jih lotila malo drugače. Izdelala sem tri enostavne voščilnice na katere sem z Distress blazinicami odtisnila vrtnice. Med ustvarjalkami so takšne rožice zelo priljubljene in tako sem si enostavnejšo različico omislila tudi sama.


 Priznam, da sem kar ponosna nase. Brez dragega pripomočka za odtiskovanje mi je še kar uspelo odtiskovenje v treh nivojih.

  
Sem pa že zaposlila mojega dragega, da mi takšen pripomoček izdela doma, malo se je sicer upiral, a ne preveč.  Navodila sem našla pri Heleni, in skrbno jih je preučil.


 Brez Tininih napisov ne gre. Zdi se mi, da se tako lepo kombinirajo z čisto vsem stili ustvarjanja na voščilnicah. Zato rožice lepim tudi v njeno galerijo meseca Februarja.

Komentarji

  1. Joj, meni se to ne zdi enostavnejša različica. Izgledajo prav zahtevne in čudovite. Krasne voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez Mistija si jih naredila...hudo dobro, meni s tem pripomočkom ne rata tako dobro...imaš še dober uč. Krasne so....

    OdgovoriIzbriši
  3. Si pa res neverjetna, da si tako precizno naredila več plastni odtis brez mistija, moj poklon draga dama. Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. ja, res si huda, da takole odtiskuješ, ti mistija sploh ne potrebuješ! same krasne kombinacije!
    jaz imam tudi takšno domače orodje in se več kot obnese, samo uporabljam ga bolj malo, prav tako še nisem sprobala teh štampiljk, pri tebi izgledajo res fantastično ...

    OdgovoriIzbriši
  5. To si odtisnila "peš"? Bravo! Poklon do tal. Čudovite so. Tinini napisi lepo pristojijo vrtnicam. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, krasno odtisnjeno. Vse so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti je šlo, da si tako lepo odtisnila brez mistija. Krasne in elegantne voščilnice.
    Upam, da sem napisala dovolj razumljivo, kako se izdela domač misti. Res ni težko in še poceni je :) Upam, da ti bo mož kmalu naredil. Je praktično in uporabno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično ti gre od rok tudi brez pripomočka in lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  9. uauu hudo lepe so, mhmhm a misliš, da bi tudi moj znal izdelati home made misti? :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite so! Voščilnice so dokaz da ne potrebuješ dragih pripomočkov da narediš tako lepoto. Če pa je dragi že pri volji pa veš da moraš to izkoristiti :).

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasne vrtnice uspevajo pri tebi. Res so čudovite in res imaš mirno roko ter bistro oko za tako natančne večplastne odtise. Mene vedno znova očarajo! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lili, si naredila tako čudovito barvite in tako natančno, da res ne rabiš Mistija:). Ampak, če si svojega dragega že malo omehčala , no potem pa kar vstrajaj:)). Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si tole naredila,krasna štampiljka
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite! Sem si hitro naročila ene ;-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasne so - dokazano ne potrebuješ nobenega dodatka! Barve pa ... oh in sploh :-)
    Prijeten zaključek nedelje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasne voščilnice. Lepa kombinacija barv. Sploh si nebi mislila, da lahko z distressi narediš tako lepe odtise.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar