Rožice za 40 let

Zadnje čase sem zanemarila moje najljubše postavitve in šablone. A le na blogu, v moji ustvarjalnici nastane kar nekaj lepotičk, katere še vroče zapustijo naše domovanje.
Tale je nastala za mojo drago prijateljico, ki je praznovala 40 let.


Na osnovo iz rdečega papirja sem embosirala drobne cvetke. Z kotno šablono sem izrezala rožice in jih pobarvala z distressi, potem pa dodala še malo leska z pisalom Wink of Stella. Tinina napisa in številka slavljenkih let.Metuljčki za popestritev in lahkotnost.


Lično zapakirana v škatlico v njej pa malenkost za razvajanje po lastni izbiri.

Z voščilnico se po dolgem času pridružujem Marianne Design Divas, kjer želijo rožice in seveda najmanj 3 njihove izdelke.
rožice - lr0428
embosirna srajčka - ds0915
številke - cr1282

Komentarji

  1. Zelo lepa voščilnica. Tudi sama imam to kotno rezalno šablono, pa je nekako ne znam dobro uporabiti. Tebi je odlično uspelo. Mi bo tvoja voščilnica služila za navdih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo voščilnico si naredila za prijateljico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno uporabljena šablona in spet si v dobrem starem elementu z MD šablonami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je. MD šablone ti ležijo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tale je pa čisto tvoja. :-) Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo voščilnico si naredila in zelo se mi dopade temno rdeča barva :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar