Novo leto celo leto

Zanimivo tehniko so nam tokrat ponudili  pri Christmas Card Trowdown, priznam, da se je sama od sebe nikakor ne bi lotila. No na koncu sem se z zlaganjem papirčkov prav zabavala in nastali sta dve različni lepotički.
Tehnika imenovana sunburst - starbust me je kar dobro zaposlila.

 
Od prejšnjega izziva mi je ostal še pobarvan Fizzy moon, pa sem ga uporabila na pretežno zelenem ozadju.


Na rdeče ozadje pa sem postavila Tininega jelenčka.
 Jelenčka z napisom najlepše želje lepim še v Tinino galerijo Najlepšega para.




Kar lepo se držim svoje zaobljube, škatla z prazničnimi voščilnicami se prav lepo polni.

 


Komentarji

  1. oo, pridna si in krasno sta izpadli obe, super simpatični živalci sta na njih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iii, kak' lepo! Jelenček mi je še posebej simpatičen, ko je toliko rdeče barve. :-) Krasne papirčke si kombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Very creative. Your choices of paper in the background was fabulous. Thank you for sharing with us at 52 {Christmas} Card Throwdown - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si sestavila ozadji, motiva pa sta tudi zelo cute!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pridna si in tvoja škatla je sigurno zadovoljna. Meni ta tehnika ne sede, tebi pa je odlično uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro si se spopadla s to tehniko. Lepi voscilnici sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro si se spopadla s to tehniko. Lepi voscilnici sta nastali.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo luštni voščilnici, všeč mi je izgled ozadja. Verjamem, da vzame kar nekaj časa preden vse narežeš in skombiniraš..

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično si opravila s tehniko in dobro skombinirala različne papirje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Aneda, kako so fajn takšni izzivi. Tudi jaz se je ne bi lotila, ampak zdaj imam pripravljeno že drugo serijo za objavo devetega tedna.Ponosna sama nase. Krasni sta ti tvoji lepotički, luštne papirje si izbrala.
    p.s.. tudi mene bi neskončno veselilo, če bi skupaj lepili, barvali, packali kdaj ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno si se lotila te tehnike in naredila dve res čudoviti praznični voščilnici :-)) Ja, res je zabavno tole lepljenje papirčkov, pa še ostanke takole porabiš.
    Zelo sem vesela, ker spet sodeluješ pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  12. Obe sta super, živahni in barviti, mogoče me je za odtenek bolj pritegnil jelenček zaradi svoje udarnosti:). Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  13. Two fun cards, bursting with colour.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  14. Luštni barviti voščilnici. Tale tehnika je res kul. Jaz sem uporabila kar nekaj ostankov papirja, seveda pa zamudila rok za izziv. Jih pokažem ob kakšni drugi priliki ;-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar