Novo leto celo leto #3.

Tokrat malo kasneje, ne ravno med prvimi a vendar še do časa izpolnjujem svojo novoletno zaobljubo. Vsake dva tedna praznična voščilnica. Tokrat so pri Cristmas Card Throwdown izbrale za izziv temo, Pijača topla ali hladna.
Zanimiva naloga je in idej je bilo več, a sem na koncu izbrala stencil šablono Duchdoobado skodelice in jo okrasila, čisto v prazničnih barvah.
Tinina šablona z napisom Čas veselja  se mi je zdela dovolj bogata kakor dodatek že pisanemu papirju.


Dodala sem le še listke bodike in papirnate polperlice katere sem premazala z glossy accent, da se lepo svetijo.


Komentarji

  1. Lušne šalčke - praznične voščilnice. :-) Zelo lepo si jih okrasila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si tole ustvarila. Zelo mi je vsec ideja voscilnice v obliki salcke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo zelo sta mi všeč! Mislim,da jih bom tudi sama poskusila naredit,ker se vzorčast papir pri meni kar kopiči :)...

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštne skodelice...super ideja za voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lušni skodelici bosta letos romali z lepimi željami decembra na pot. Papir je res bogat in je tako že sam Tinin napis dovolj. Se pa pridno držiš zaobljube.

    OdgovoriIzbriši
  6. Med naslednjimi novoletnimi prazniki bom vsekakor ponovila kaj podobnega - hvala za čudovito idejo za povzročanje prav posebnih iskric v očeh :-)
    Lep večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. These are adorable, what a fun way to use the theme! The colours are just great too. Thanks for joining us at the Christmas Card Throwdown. Lucinda (DT)

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo Lili kako super si se znašla s temi velikimi lončki :-)) Čudovita sta oba in krasno si ju okrasila; všeč mi je tudi napis "Čas veselja", ki super paše zraven. Hvala, ker si se nam spet pridružila na našem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown.
    p.s. tudi jaz komaj čakam na najin "čas veselja" .-)

    OdgovoriIzbriši
  9. What a brilliant way to use the theme. Your mugs are so colourful and fun.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasni skodelici in pridno nadaljuješ z novoletnimi. Meni ne gredo sedaj od rok :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako noro dobra ideja. Mene je ta tem kar malo vrgla iz tira in danes lovim zadnje minutke izziva. Me je tako navdihnila vaša objava, da bom mogoče kar ročno za zalogo izdelala kaj podobnega. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Brilliant! This is such a great way to use the theme - I think your mugs are adorable. Super papers too. Thanks so much for playing along with our drinks challenge at Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar