Craft-alnica #180. - MAVRICA

Pred nami je druga naloga  v mesecu Februarju in prva naloga, katero nam je izbrala Martina. Poimenovala jo je

MAVRICA

Želimo, da izdelate voščilnico, ki vsebuje mavrico ali nosi mavrične barve kakor so narisane na slikici.




 
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva. 
 
Zanimivo nalogo nam je Martina zadala in jaz sem se je lotila takole.
 
 
 
Na belo osnovo sem z Distress blazinicami in blokom za odtiskovanje nanesla želene barve. preostanek belega lista pa še pošpricala s pomočjo krtačke, da so nastale lepe mavrične kaplje. 
Prvotno sem imela idejo, da bi na voščilnico prilepila lovilec sanj, a me je ena od zadnjih Vladkinih voščilnic tako prevzela, da sem so odločila, da nalepim le peresa.


Peresa sem nalepila na pavs papir in naj toplo embosirala še napis. Vse skupaj zaokroža še Tinina pentlja.
.
Nad našim domom je bilo zadnje dni oblačno nebo, naj nam in tudi vam pisana mavrica prinese sonce in veselje.

Pridružite se nam v Craft-alnici in izdelajte veselo, mavrično voščilnico. Po navdih pa le zavijte še k Martini, Andreji, Tini, Tanji in naši mesečni gostji Tjaši.

Pa ne pozabite se prijaviti na naše srečanje, ki bo 1. Aprila pri Klavdiji. Lepo se bomo imele.
Prisrčno vabljene.


Komentarji

  1. Lepo si se poigrala z barvami, prav super mavrična voščilnica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepe žive mavrične barve n peresa. Čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno mavrično ozadje in prelepi izrezi peres. Zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uauu čudovito ozadje si pričarala...

    OdgovoriIzbriši
  5. waw, to pa je nekaj posebnega! Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, kakšen vesel izziv. Rada imam mavrico in mavrične barve. Sem vesela, da sem delno pripomogla k nastanku te krasne voščilnice, kjer si zelo lepo prelila vse barve. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si v peresa ujela mavrične barve!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili, tvoja mavrična voščilnica je čudovita. Všeč mi je, da se barve prelivajo med seboj. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelep mavrični lovilec sanj s čudovitim napisom.

    OdgovoriIzbriši
  10. Skozi pavs papir je čudovit pogled na to mavrično ozadje. Lepa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super barve. Sploh ozadje me je pritegnilo, ker je tako mehko in se barve krasno prelivajo. Prelepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Lili, super si se lotila in speljala ta izziv, zelo mi je všeč vse, od ideje, do izvedbe, bravo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Tole lepotičko sem občudovala že na FB in me je čisto prevzela. Čudovito in domiselno si se lotila mavrice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga LiLi ♥ kako čudovito mavrično voščilnico si naredila :-)) Krasno si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar