Craft-alnica #179. - Voščilnica za Valentinovo

Zakorakali smo v mesec Februar in pred nami je prvi izziv tega meseca. Nalogo za naslednja dva tedna nam je izbrala Tanja in jo poimenovala

VOŠČILNICA ZA VALENTINOVO

da pa ne bo naloga prelahka želi, da

ima voščilnica na sprednji strani manjšo kuverto.
 
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslov izziva. 
 
Izdelala sem precej klasično Valentinovo voščilnico. V ospredju je pisemska kuverta, ki se že kar nekaj časa skriva med mojimi ustvarjalnimi zakladi. Dokazuje, da enkrat vse prav pride. Vanjo sem zataknila dve srci na kateri sem odtisnila napis "samo zate". Brez rožic pa skoraj ne gre. Krasijo robove kuverte.
 

Osnovo sem izdelala sama, uporabila sem vse mogoče štampiljke, ki jih pri meni ne manjka.Kapljice v ozadju so narejene s stencil šablono in Distress blazinico.

 
Tudi notranjost sem malo poštempljala, tako za popestritev, kar simpatična je voščilnica tudi znotraj.
 
Pridružite se nam v zaljubljenem izzivu. 
Po navdih pa zavijte še k Tanji, Martini, Andreji in Tini pa seveda še k naši mesečni gostji. V Februarju je to Tjaša iz Vesele sobe.  

Komentarji

  1. Čudovito ozadje samo še popestri celoto. Kuverta je dočakala svoj trenutek in se s srci bohoti med rožami. Všeč mi je tudi notranjost, zelo lepo in natančno izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo srčkasto ozadje, ki ga kuvertica zelo popestri. Tudi notranjost si opremila kot se za ta praznik spodobi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in bogata voščilnica in tudi notranjost je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno valentinčico si naredila. Srčka super pašeta v kuverto. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga LiLi ♥ kako čudovito in predvsem bogato voščilnico si naredila :-)) Všeč mi je kuverta z velikimi srci.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta pa je res prava ljubezenska voščilnica! Čudovita je, polna detajlov in lepih presenečenj. Bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa. Krasne dodatke si izbrala in vse lepo umestila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito ozadje si ustvarila. Kuvertica s srčki in rožicami je krasen osrednji motiv. Tvoja voščilnica izžareva eno samo ljubezen. :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno ozadje si naredila!Tzdi notranji del mi je všeč.
    Le kam sta namenjena srčka :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Lili, iz tvoje voščilnice kar buhti ljubezen, pričarala si jo s srčkoma, ki se izlivata iz kuvertice in rožicami v polnem cvetju, vse na krasni podlagi. Zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa je ozadje si krasno izdelala. Prava romantična in valentinčkasta.

    OdgovoriIzbriši
  12. Bogata in čisto prava za zaljubljence.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kar razgnalo jo bo od samih srčkov in rdeče barve.....lepa valentinka.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita je. In res mi je všeč tale ideja s kuverto na prvi strani :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Lili, lepota od zunaj in znotraj, iz nje veje sama ljubezen:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  16. Izvirna, zanimiva. Skratka zelo mi je všeč.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar