Novo leto - nova zaobljuba

Z Novim letom si ljudje dajemo vse mogoče zaobljube in obljube. Do letos nisem bila med njimi, ker shujšala sem pred prazniki za 9 kg, kaditi sem nehala pred 20 leti. Ne mislim si prenehati kupovati ustvarjalne igračke....... Sem se pa odločila, da bom letos vsake 14 dni naredila praznično voščilnico ali dve, tako bom naslednji December res dobro pripravljena in bom čisto vsem iz Mojčinega seznama lahko poslala voščilnico, pa če se tudi čez leto še malo podaljša.


Idejo mi je dala naša Andreja, lani je vsak teden naredila praznično voščilnico. Njena zavzetost me je očarala. Tako sem se odločila, da se ji letos pridružim.


Na rjavo osnovo sem vroče embossirala napis Marianne Design, na vrh napisa sem zalepila snežinko in nanjo še zvezdico izrezano z šablonico Najlepšega para. Tudi snežinke okrog napisa so narejene z plastično šablono Najlepšega para. Napisu sem z majhnim srčkom vdihnila malo razigranosti.

Z praznično voščilnico v Januarju se pridružujem izzivu
Kjer so pripravili postavitev zanjo
 
 
 Lepim pa jo tudi v galerijo Najlepšega para.

Komentarji

  1. Krasna voščilnica in super zaobljuba. Tudi jaz upam, da mi bo uspelo, čez vse leto narediti nekaj prazničnih, da ne bo ob koncu leta preveč na tesno s časom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super zaobljuba. Tudi sama sem si jo zadala. Upam, da mi uspe.

    OdgovoriIzbriši
  3. pravo magijo si pričarala, popolno!
    fajn, da nas je več v klubu, jaz sem se lani na momente malo hecno počutila, samo decembra je pa super fajn občutek ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Super. Jaz sem tudi pri teh, ki sem to sklenila glede novoletnih voščilnic. Jutri objavim prve ;-) Tale skica mi pa tudi ne da miru tko da morda ... Tebi je super uspelo, mi je zelo všeč bel napis na kraft podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is a lovely take on the sketch Lili. The white looks great against the kraft, and the splashes of red really set it off and give a Christmassy feel. Thanks for joining in with us at the Christmas Card Throwdown. Lucinda (DT)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pridna. :-) Lepo si začela izpolnjevati novoletne zaobljube. Krasni voščilnici in zelo zanimiva skica. Le kako ti je uspelo shujšati 9 kil med prazniki? :-))) Jaz se tehtnice izogibam v velikem loku...

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, kako ste pridne. Voščilnica je krasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Pridna za kg, jaz sem jih mhmhm nevemkoliko pridobila v tem decembru :-) pa kaj češ... in tole zaobljubo z nl si tud vsako leto zadam samo mhmhm nič ni iz tega. Sem občudovala Andrejo, kako je bila pridna, samo bi bilo res super tkole potem decembra samo odposlati..leto je še mlado, mogoče se ti pridružim. Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  9. To je definitivno dobra odločitev. Lepo si ustvarjala v času, ko sem se jaz držala vstran od blogov. Draga moja, želim ti vse dobro, predvsem zdravja in veliko ustvarjalnih idej.

    OdgovoriIzbriši
  10. I like the white snowflakes on the Kraft card, they really stand out. I will try and remember this colour combination.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown. Alison DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Mislim, da bom ponavljala za tabo - na 14 dni bi se mi pa po mojem izšlo ;-) Čudovito voščilnico si izdelala, v meni ljubih barvah. Snežen pozdravček pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. Bravo za prvo in drugo zaobljubo, pri tretji se ti priklonim za poštenost do same sebe. Zadnja je pa itak izvedljiva, pa še trpela ne boš nič...končen rezultat bo pa krasen...brez ustvarjalne euforije pri izdelovanju voščilnic zadnjo minuto....Držim pesti, če pa rabiš kakšno vzpodbudo (beri...brco v rit), se pa le oglasi:-)). Začela si pa zelo vzpodbudno.

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo LiLi ♥ kako si pridna in si se nam že pridružila na prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown. Hvala tebi in ostalim puncam za zapisano, ampak res si potem decembra čisto frej in lahko narediš potem kakšen drug novoletni projekt :-))
    Super lepe voščilnice si naredila in krasno posnemala našo skico. Paše eko osnova. Hvala ti ♥ Pridi spet ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Super si prenesla njihovo skico na tvojo voščilnico. Moja zaobljuba glede izdelovanja novoletnih voščilnic pa je zelo podobna tvoji ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Sorry to be so late commenting. I think your take on the sketch is just fab! Love the colours you've used too. Very pretty. Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  16. O, tole obljubo bi pa gladko prešpricala, če je ne bi linkala v novi objavi. Držim pesti, pa po moje sploh ne bo treba, ker vidim, da si zagreta. Krasno si upoštevala skico. Če tako nadaljuješ, bo škatla hitro polna ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar