Novo leto, celo leto

Obljuba dela dolg in tako sem se lotila druge praznične voščilnice v letošnjem letu. Za tiste, katere ne veste kakšna je moja letošnja Novoletna zaobljuba si lahko preberete tukaj.
Ugotovila sem, da je takšna oblika izdelave prazničnih voščilnic prav zabavna in tudi veliko več manevrskega prostora ti daje.
Navadno so praznične voščilnice bolj enostavne, saj ni lahko v zadnjem hipu izdelati veliko število bogato okrašenih vizitk. Takšno postopno izdelovanje pa je na kožo pisano prav nam, ljubiteljicam bogatih in malo bolj zakompliciranih izdelkov.
 

Prvič sem uporabila šablono Marianne Design z mrežo. Zelo lepa je in kupila sem si jo že lani a je na vrsto prišla šele za to voščilnico. v sredino sem nalepila izrezan krog na katerem je napis Najlepšega para, iz kroga sem izrezala napis in ga zapolnila z enakim izrezom v barvi podlage.


 Vogal sem okrasila z čudovito božično zvezdo MD kateri sem dodala plasti gaze, obarvala pa sem jo s pomočjo distress blazinice Vinage photo in malo vode. Čudovite male drsalke dajejo dodaten zimski pridih.

 
Barve uporabljene na voščilnici so zahteva v drugem izzivu 
Zato jo prijavljam na njihov izziv.

Komentarji

  1. Perfektna je.Jaz sem zalogo gaz in povojev že izkoristila,zelo mi je všeč ta 3Defekt,ki ga dajo. 😀

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita. Mi je všeč, kako nas je letos kar nekaj začelo z novoletnim izzivom skozi celo leto. Jaz ravno pišem objavo, inspirirano s temi barvami ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Tudi jaz sem ena izmed tistih, ki rada vsak izdelek malo bolj okrasim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna je - sem jo opazila že na FB in pokukala še na blog, kjer je še lepša. Morda pa nam uspe zakorakati v letošnje praznike v polni bojni opremi - s celim zabojčkom voščilnic ;-) Poleti bom potrebovala dodatno spodbudo! Pa ti? Sva si lahko v oporo :-)
    Nočko, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oja Majda, z veseljem, pa mislim, da jih bo še nekaj, ki se nama bojo pridružile in naju v r.. brcali. Je že Mojca obljubljala...

      Izbriši
  5. 3D božična zvezda res doda svečani in praznični pridih. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo draga Lili, lepo da nadaljuješ in kot praviš, tako lahko naredimo tudi kakšno bolj bogato voščilnico, ker je čas in se voščilnici lahko posvetimo. Decembra pa je samo hitenje ...
    Čudovita je in tako zelo lepo si jo sestavila, da jo je pravo veselje gledati. Hvala ti, ker si se nam pridružila tudi na našem drugem prazničnem izzivu pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. paša za oči, prekrasno postavljeno, tako zelo elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si uporabila barve, ki so bile na voljo. Tvoja voščilnica mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna, bogata voščilnica. Čipka na podlagi ji da elegantnost, podložena roža pa bogatost. Perfektna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo bogata in krasno sestavljena voščilnica. Se vidi, da si si vzela čas.

    OdgovoriIzbriši
  11. You've used the colours very well and managed to get so much on this card. A good idea to have the brown under the die cut.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vau! Tale je pa res čisto tvoja. :-) Fantastično si "izkoristila" zahtevane barve izziva.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepa in bogata voščilnica in popolnoma se strinjam s tabo, da je na ta način možno izdelati bogatejše voščilnice. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  14. Se kar strinjam s tabo, da tako bogatih voščilnic v zadnjem trenutku pač ne delamo, ker nam enistavno zmanjka časa. Je pa težava tudi v tem, da tako bogato težko pošljemo po pošti, ker se rado kaj uniči. Kakorkoli že, tvoja ne naravnost čudovita in kar kliče po sestricah.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh my! I think this is amazing. So many gorgeous details and that flower is just beautiful. Love the little die cut skates! Thanks so much for playing along with our colour challenge at Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši
  16. Très charmante carte Lili, délicate, fine et très poétique, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasna je, bogata in lepo sestavljena!

    OdgovoriIzbriši
  18. ČESTITKE ZA 5. MESTO!
    http://52cct.blogspot.si/2017/02/january-colours-winners.html

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar