Hvaležnost

Vladka in Tina sta si v svojem izzivu "Ko me inspirira" želeli videti voščilnice, ki jih je navdihnila hvaležnost. Želita pa tudi, da povemo komu in za kaj smo hvaležni.



Okrog mene je dosti ljudi, katerim sem hvaležna za njihov čas, ljubezen, potrpljenje.... Imam srečo, da imam krasno družino, ki me razume podpira, prenaša.
Ampak tokrat sem se odločila, da z voščilnico izkažem hvaležnost moji prijateljici, blogerski kolegici in sodelavki. Moji dragi Andreji, ki je srce Craft-alnice, s katero krasno sodelujeva in ustvarjava.

 
Zanimivo je kako nas je ustvarjalna žilica združila in nam razširila meje prijateljstva. Čudovito je biti del tega sveta, kjer je važno le to, da rad ustvarjaš in da spoštuješ ustvarjanje drugih.
Hvaležna sem za vse vas, ki zaidete k meni na moj blog, kaj napišete ali samo pokukate kaj se dogaja.
Hvaležna sem tudi za izziv Ko me ispirira, saj nam daje dodatno možnost pokazati kako ustvarjamo.

Komentarji

  1. ooo draga moja Lili ♥ kakšna čast ... Hvala ti, ker si ♥
    Zelo je lepa in krasno si jo sestavila (veliko si se naučila od Dorote .-) Tudi pospremila si jo s čudovitimi zahvalami!
    Komaj čakam, da jo vidim še v živo.

    OdgovoriIzbriši
  2. tole je prekrasno, tako lepo postavljeno ... in mi smo hvaležni vama ter ostali ekipi craft-alnice, da nas navdihujete in spodbujate.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita zahvalnica in zraven še tako lep zapis.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita zahvalnica. Sem prepričana, da je bila Andreji neskončno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna zahvalnica s prav takšnim zapisom.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je lepo, ko znamo svojo hvaležnost do nekoga tudi pokazati, mu dati priznanje, ga pohvaliti in se mu zahvaliti. Naredila si ji zelo lepo zahvalnico. Lep pozdrav k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvaležna nazaj ... tako lepo si zapisala, opisala, me raznežila ... biti hvaležen je res odločitev in ne danost ... zahvalnica pa --- prelepa! Zasneženi pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Goga, tako lepe besede si zbrala v tem zapisu, da se človek res čisto razneži kot pravi Majda.
    Hvala tudi tebi.
    Andreji pa si naredila čudovito zahvalnico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili, prekrasna voščilnica za Andrejo. Res sta krasen tim in Craftalnica živi in se širi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vauuu Lili, prekrasna je, vse na njej mi je všeč. Hvala tebi, Andreji in ostalim v timu Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vauuu, kako mi je všeč. Bela strukturna oaat na eco ozadju iv kombinaciji z roza ter belimi vrtnicami.... meni je zmagovita kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je in kako lepo je, ko nas blogerski svet takole združuje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lili, prelepa je in hvala za tvoje besede hvaležnosti.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lili, čudovita je in Andreja jo bo zagotovo zelo cenila...

    OdgovoriIzbriši
  15. Nadvse čudovita je tale zahvalnica in tako lepo si vse zapisala. Andreja jo bo zagotovo dala na vidno mesto, da jo bo lahko vedno znova občudovala. Hvala, da deliš hvaležnost z nama in se nama vedno znova pridružiš.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo lepa, zahvalnica. Hvala, vsem iz CRAFT-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita je! Super barvna kombinacija! Zelo lep zapis..

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita je. Vse je lepo povezano, od natur osnove, do teksturne paste in cvetličnega aranžmaja. Andrejo si zagotovo razveselila in res je super, ko preko hobija spoznaš nove prijatelje, ki postanejo tudi več kot samo blogarske kolegice. Pozdravček, Keti

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar