Craft-alnica #178. - Sladoledne palčke

Dva tedna sta minila in spet je pred nami nova naloga za izziv Craft-alnice. Izbrala nam jo je naša Tina. Da ne bo naloga prelahka si je zaželela, da tokrat uporabimo 
 
SLADOLEDNE PALČKE
 Želimo, da ustvarite izdelek iz vsaj petih sladolednih palčk
 
Prosimo vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne le naslova izziva
 
Zame je bila naloga trd oreh in takoj, ko nam je Tina povedala kaj želi sem se je kar malo ustrašila. Lotila sem se pravega raziskovanja po spletu in hitro ugotovila, da je naloga prav zanimiva in da nas bo potegnila iz našega varnega okvirja ustvarjanja. Kot že velikokrat do sedaj sem se najprej zatekla na Pinterest, to je zame okno v ustvarjalni svet in tam sem našla ogromno idej in tudi navodil za izdelavo umetnin iz sladolednih palčk. 
 
Odločila sem se, da izdelam stojalo za slikico. Bila sem potratna saj sem za eno stojalce porabila kar 20 sladolednih palčk, nič jih nisem barvala ali drugače spreminjala. Uporabila sem kar surove.
 
 
Moj izdelek je bil namenjen prodaji na Novoletnem šolskem bazarju in zato je okrasitev na njem še čisto praznična. Božično zvezdo Mariane design sem malo polepšala z zlatimi bleščicami, na okvir pa sem nalepila še zelene bleščeče sequinčke. 
 
 
Stojalce sem izdelovala v dveh delih. Prvi dan sem z lesnim lepilom (Mekol) zalepila sladoledne paličice, naslednji dan pa sem se lotila okrasitve. 

Pridružite se nam v drugem letošnjem izzivu Craft-alnice. Po navdih pa zavijte še k Tini, Tanji, Martini, Andreji, naši mesečni gostji Majdi in našemu mesečnemu sponzorju, ki je v mesecu Januarju Ustvarjalni dotik.
Pa lepo ustvarjajte!

Komentarji

  1. Kaj vse se da narediti s sladolednimi palčkami ;)
    Lušni stojali za slike si naredila ;) Gotovo so ju hitro prodali, saj sta zanimivo in lepo okrašeno darilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako domiselno! Kdo bi si mislil na kakšne različne načine lahko uporabimo te palčke.

    OdgovoriIzbriši
  3. ii, kako lepa okvirja sta nastala. In izziv je resprav zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo res, skačem po vaših blogih in vsaka se je malo drugače lotila tega izziva. Bo zanimivo spremljat, kaj bodo ostale punce ustvarile. Začeda imam tudi jaz doma (nekje) takšne palčke, ki čakajo na projekt...morda mi uspe kaj pravočasno prijaviti ;-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kdo bi rekel, da so palčke za sladoled lahko tako uporabe.
    Res zanimiv okvir za slike. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Se popolnoma strinjam s teboj, da je prav lušno lotiti se nečesa novega, drugačnega. :-) Tvoji stojali za sliko sta zelo lepi in čudovito izdelani.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiv izziv, opravljen z odliko. Zelo lepi stojali za slike.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna okvirčka si ustvarila - imenitno je, da sta samostojna in stojita. Že razmišljam, kaj bi vložila vanju ;-)
    Tole je zelo zabaven izziv in res nas, kot praviš, vleče iz okvirjev :-)
    Zasnežen pozdravček z našega konca, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauu kako noro dobra ideja. Izvedba pa itak... te božične zvezde so krasne!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvi odziv na sladoledne palčke je bil: o groza, kaj je pa zdaj to!:). Sedaj pa vidim, da je to izbrano zelo premišljeno in da je stvar hudo, hudo uporabna. Super stojali in verjamem, da je bilo zanimanje veliko. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna ideja in izvedba. Tudi brez fotografije je okvirček lep okrasek.

    OdgovoriIzbriši
  12. Koliko spominov se lahko vtakne v to odprtino????...lepo in zelo uporabno....

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga LiLi ♥ kako super si se znašla in naredila čudovita stojala. Meni se prav nič ne zdi, da je bilo tole zate trd oreh. Super ideja in izvedba. In božična zvezda je kot prava :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Lili, tole si si tako lepo zamislila in izpeljala, čudovito! LP:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar