Craft-alnica # 177. - NOV ZAČETEK

Pozdravljene v Novem letu tudi iz Craft-alnice. Vzele smo si malo daljšo predah, da se bomo sedaj lahko bolj posvetile novim izzivom.
Prvo letošnjo nalogo sem za vas izbrala jaz in jo poimenovala 

NOV ZAČETEK

Izdelate lahko karkoli, ki se navezuje na začetek nečesa novega. Pa naj je to poroka, rojstvo, penzija, diploma, selitev....
 
Prosim vas, da pri vsakem izzivu skrbno preberete tudi navodila in ne samo naslova  izziva. 
 
Tudi za nekoga med nami je prvi letošnji izziv nov začetek. Pridružila se nam je namreč Martina - Moi, saj smo se odločile, da je prav da povečamo ustvarjalno ekipo.

Jaz sem se tokrat lotila prav posebne voščilnice. Malo pred prazniki se je rodila Karolina. Prav z veseljem sem se lotila voščilnice zanjo, saj je njena mamica bila sošolka moji hčerki v osnovni šoli in še danes imata zelo lep odnos.



 Za osnovo sem uporabila šablono Dutch Doobadoo, čisto sem navdušena nad njimi in si jih bom kupila še več. 


Stekleničko za dojenčka sem okrasila z dizajnerskim papirjem, motivom dojenčka LOTV , vrtnicami, metuljčki in mašnico.


Na spodnji del stekleničke sem prilepila kar niz iz polperlic MD.
Med mojimi številnimi dodatki za okraševanje se že dolgo skriva cel kup kovinskih dodatkov katerih mi je še sedaj škoda, a za Karolino ni bilo problema ločiti se od dveh.

Ker so na steklenički trije izdelki MD jo prijavljam tudi na MdDivas.
Trak iz perlic - ca3118
Papirnata pentlja - lr0326
In čipkast krog pod motivom dojenčka -lr0383

Pridružite se nam v prvem izzivu Craft-alnice v novem letu in nam pokažite kako ste se lotile novega začetka. Po navdih pa zavijte še k Andreji, Tanji, Tini In kakor smo že rekle, k Martini , naši mesečni gostji Majdi in našemu Januarskemu sponzorji Ustvarjalem Dotiku.

Komentarji

  1. Draga LiLi ♥ super je tale tvoj začetek ... flaška je čudovita in zelo lepo si jo okrasila :-)) Se mi dopade, ker je videti velika, saj si nanjo lahko dala še krasno pobarvan motivček.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pa so res velike tele šablone. Sem že pri lončkih rekla, da sem presenečena nad njihovo velikostjo. Za mene je to pomebno, saj veš okrasja cel regiment rabi veliko prostora :).

      Izbriši
  2. Res so lušne te šablone in ti jih znaš tako super uporabit. Navdušena že nad mugom, sedaj pa še flaška za dojenčka. Bogato okrašena bo Karolini in njeni mamici zagotovo v lep spomin.

    OdgovoriIzbriši
  3. Brez branja v nadaljevanju sploh nisem opazila stekleničke, ker sem si oči pasla na vseh micenih podrobnostih, eni bolj cart kot drugi... Čudovita, drugačna, topla, prisrčna in še in še... Prelepo, res in zelo navdihujoče! Hvala za dobrodošlico in srčen sprejem v CRAFT-alnici! Ponosna, da ustvarjam z vami, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno popotnico mali princeski si naredila s tole prekrasno voščilnico. Topel pozdravček, Tanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi jaz na "prvi uč" nisem opazila,da je voščilnica v obliki stekleničke, saj sem pogledala vse te drobne in številne elemente, ki jo krasijo. Res posebna in lepa voščilnica. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  6. A tebi je tudi škoda uporabiti kakšen lep dodatek? :-)) Poznam to. In potem jih je naenkrat cela škatla. :-)) Krasno dobrodošlico mali Karolini si izdelala. Čudovita steklenička je zelo zanimiva oblika voščilnice. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Goga...res si oblikovala prelepo rojstno voščilnico in zelo všeč mi je izbrani motivček, ki krasi novorojenčkovo flaško.
    Lepo bodi, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobra je tale šablona in ti si odlično vse skupaj okrasila in dodala motiv. Lepa je in sem vesela, da imate tudi Martino sedaj v timu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uau, kako je pa to lepa oblika in tako krasno okrašena voščilnica. Kje pa kupiš te šablone?

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav zares je šablona za novorojenčke še kako primerna. Pa še dovolj velika je, da jo lahko bogato okrasiš. Zopet sem pasla oči na vseh dodatkih ... Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna oblika čestitke in okrasitev. Lepo si pobarvala motiv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoja flaška je res luškana in lepo si jo okrasila. Pozdravček, Tina

    OdgovoriIzbriši
  13. Uf spet nekaj, da človek denar vrne v obtok ( zdaj po vseh prazničnih dnevih ga ostaja ha ha). Krasna dobrodošlica malčici...

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow, krasno si jo naredila in okrasila. In hvala za idejo novih šablon. Sem malo pobrskala po njihovih produktih in imajo same fajn stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita voščilnica v obliki flaške, krasno si jo obdelala. Tudi mene so te šablone čisto navdušile.

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna je, zelo luštna oblika voščilnice in lepo si jo okrasila. Tudi meni so všeč tele šablone, le rezanje na roko malo manj :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita voščilnica, tako bogata in posebna, kot je prihod novega bitjeca na ta svet!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar