Praznični tag

Ravno na Miklavžev dan je k meni prišla velika, lepo zavita škatla. V njej je bilo nekaj lepih listov papirja, teksturna gloss pasta in stencil šablona, ki sem jih takoj morala uporabiti. Tiste, ki naročate pri Klavdiji že veste kako lično opremijo v njeni trgovini pošiljke, takšnega naročila se razveseli vsaka ustvarjalka.
Takoj sem morala preiskusiti novosti in ker sem še vedno pod vplivom Poljske ustvarjalke Dorete sem tagec izdelala kakor me je naučila v delavnici.


Tag v nežno roza in sivi barvi deluje tako nežno in krhko. 

 

Božična zvezda in storžka iz kolekcije Marianne design in napis vesele praznike Najlepšega para dopolnjujta belo embossirano ozadje.

Uživajte v pred prazničnih dneh.

Komentarji

  1. O, čudovit tag, sem ga opazila že na FB. Dobro si se naučila tehnike pri Doroti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Če sem dobro opazila, je til med rožo ter stranski šiv zaščiten znak Dorote. Neverjetno si se ji z izdelkom približala. Prekrasen tag.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si uporabila novo znanje in izdelke. Lep tag je nastal. Tudi meni so tvoje barve zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si uporabila novosti. Tag je fantastičen.

    OdgovoriIzbriši
  5. vauuuu, čudovit je! Vidim, da si dobro gledala in poslušala:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim, da te delavnica še vedno drži :) Prekrasen tag!

    OdgovoriIzbriši
  7. Izjemno čudovito! Tako zelo nežen in lep je v teh barvnih odtenkih.
    Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar