Praznični lončki

Prvi del praznikov se počasi zaključuje in verjamem, da ste jih tudi ve preživele v krogu svojih najdražjih.
Tik pred tem je k meni prišla težko pričakovana pošta, v kuverti sta bili tudi dve šabloni za izdelavo voščilnic.


Priznam, da sem bila presenečena nad njihovo velikostjo. 

 S tole plastično šablono sem na osnovo narisala lonček in na dizajneski papir še notranji okrasni del.
Potem, pa sem se le še igrala z okrasitvijo.
Na prvem lončku sem uporabila:
 dizajnerski papir MD PK9125, pentljo LR0326 in bodiko CR 1343
Z njim se prijavljam k MD Divas.



Letos smo izdelale toliko rožnatih voščilnic, da so prsti kar sami segli po nežnih barvah in dodatkih.


 Ker se mi je zdel snežak tako simpatičen sem ga naredila še v bolj tradicionalnih barvah za praznike.


Na koncu pa še lonček v hladnih modro sivih tonih. dodala sem mu še Tinine srnice in njeno smrekovo vejico, zato ga lepim v galerijo najlepšega para.
Modra lončka sta bila dva, pa sem očitno enega pozabila poslikati, sedaj ga na žalost ni več doma. Na njem je bila luštna medvedja družina na saneh.
.
Uživajte v naslednjih dneh, če ste doma, bo luštno. Tiste pa, ki moramo v službo se tolažimo s tem, da bo teden zares kratek.

Komentarji

  1. Sami lepotci :-)) Res si jih lepo okrasila. Lepo šablono si si privoščila .-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni so. Super šablona! Še dobro, da so bili poštarji pridni in si jo dobila še letos.
    Vesele praznike in srečno v novem letu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili, super lončke si naredila, vsi so mi všeč. Tudi sama imam to šablono, pa sem uspela narediti le enega. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. o vau, vsi po vrsti so prečudoviti, same super kombinacije!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jej, kako simpatični lončki, ravno za vročo čokolado. Čudovito in raznoliko si jih okrasila, mega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako luštna ideja, krasni so tvoji lončki!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi k meni je prišel en tak WAW lonček...res je prekrasen. HVALAAAAAAAA

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi mi pijemo tvoje voščilo iz takega lončka. Tale zadnji, moder, je naš. Hvala ti zanj. Naj ti služben del hitro mine, bo pa zato današnja noč daljša 😘
    Uspešen skok v novo leto!

    OdgovoriIzbriši
  9. NIce shape and pretty creations thanks for joining MDD, best wishes for a great 2017 too, hugs Blankina

    OdgovoriIzbriši
  10. Res zelo všečna ideja z voščilom iz lončka, pa naj bo s čajem, vročo čokolado, kavo ali pa kuhanim vinom. :) Krasno si jih okrasila, a sta mi še posebej všeč tisti v tradicionalnih prazničnih barvah in z zimsko pokrajino. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar