Craft-alnica #176. - BOŽIČNI TAG

Pa smo tudi našo Craft-alnici pripeljale pred vrata Novega leta. Prav lepo smo se družile in ustvarile veliko lepih in zanimivih izdelkov. Bile smo dobrodelne, vesele in zadovoljne. Tudi v Novem letu bo tako, Craft-alnica za naslednje leto že pripravlja nove izzive.

Za zadnjo nalogo v tem letu nam je Andreja izbrala luštno in uporabno nalogo. Poimenovala jo je 

BOŽIČNI TAG

Izdelajte TAG prave oblike z božično tematiko, ki bo lep dodatek k darilu. Prilagamo skico, zato naj bo vaš TAG tudi take oblike 
 
 
Do letos nisem bila navdušenka nad tagi, v zadnjem času pa sem jih izdelala kar nekaj in priznam, da se prav zabavam z njimi.
 
 
Da pa se ne bom preveč ponavljala sem iz svojih škatel izbrskala novoletne štampiljke, katere sem priznam zanemarila in to po krivici.
 
Čudovite novoletne balončke in bodiko sem embossirala z zlatim emboss prahom z bleščicami, pobarvala sem jih z Distress blazinicami.
 
 
Ozadje sem malo polepšala z Tinino stencil šablono  pike in dodala še njen napis Srečno.
Malo tekočih perl in zlatih zvezdic daje še dodaten lesk in ustvarja praznično razpoloženje na tagu.
Robove sem polepšala z mojo najljubšo in največkrat uporabljeno štampiljko Stempelglede.
 
Pridružite se nam v zadnjem letošnjem izzivu Craft-alnice. Vidimo se spet v sredo 11. 1. 2017, tokrat si bomo vzele dodaten teden za oddih. potem pa spet s polno paro naprej.
Po navdih zavijte še k Andreji, Tini, Tanji in Veroniki, ki je bila naša gostja v mesecu Decembru. Krasne tage so ustvarile, le poglejte si jih.

Komentarji

  1. Iii luštkanooo, jaz imam rada tage, sam ko se spomnim pa jih masovno naredim :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuuu - super ideja in izvedba, tako zelo prazničen in bleščeč! Prijetne predprazničen priprave ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. O, je lep in bogat. Te bunkice si super naredila in so res tako praznične. Na Stempelglede pa jaz kar pozabim, po krivici 😕 Si jih bom morala dat na vidnejše mesto 😏

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili, lepo si se poigrala in naredila krasen božični tag.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, krasen tag si naredila. Zelo lepe štampiljke si uporabila. Še kar kakšnega naredi, ti gredo dobro od rok :). Lp, Tina

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga LiLi ♥ super si izdelala praznični tag in krasno uporabila vse štampiljke. Zelo mi je všeč, pisan in igriv :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lep tag, pa všeč mi je tudi kako si potiskala robove.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar