Craft-alnica #175. - ZIMSKI VENČEK NA VOŠČILNICI

Minila sta dva tedna in v Craft-alnici imamo za vas pripravljeno novo nalogo. Izbrala nam jo je Tanja, poimenovala pa jo je

ZIMSKI VENČEK NA VOŠČILNICI

Prosimo, da izdelate voščilnico na kateri naj bo kakršenkoli zimski venček.
Verjamemo, da v v tem pred prazničnem času takšna naloga ne bo pretežka za vas.


Jaz sem se ga lotila v nežnih barvnih odtenkih. Osnova za venček je zelena. Izrezana iz mos gume 2x, tako sem pridobila 3d učinek. Okrasila sem ga z listi bodike izrezanih iz lepenke v svetlo rjavi barvi in pa z čudovitimi malimi božičnimi zvezdami v rožnati barvi. Na rob venčka sem dodala še pentljici iz roza in pavs papirja iz kolekcije Najlepšega para.

 
Nežen sivo rožnat papir za osnovo sem polepšala z embossiranimi pikami in izrezanimi zvezdicami in polperlicami. Tudi napis Vesel Božič je izrezan iz lepenke in če vam je všeč si ga lahko kupite tule.

Pridružite se nam pri prepletanju zimskih venčkov na voščilnicah, po navdih pa zavijte še k Tanji, Tini, Andreji in naši Decembrski gostji Veroniki - Cheiro urgia.

Voščilnico lepim v galerijo najlepšega para saj sem na njej uporabila pentljo, zvezdice in pikice iz njihove zakladnice.

Komentarji

  1. Kako nežen in krhek je ... Prekrasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, koliko različnega materiala si uporabila in vse tako lepo paše skupaj. tako nežno deluje z izbranimi barvami. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili, kako posebna je - všeč mi je drugačna kombinacija barv, pa vsak droben srčkan detajl, izbira materialov... kaj bom naštevala - vse mi je všeč!
    Prijazen pozdravček, majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelep venček si spletla. :-) Voščilnica je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga LiLi ♥ zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Venček je čudovit in všeč mi je ozadje voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Te nežne roza božičke so res krasen dodatek temu venčku in moss guma....spet nekaj na kar vedno pozabim...lep 3D učinek na naraven način. Nežna voščilnica...tale ne sme prit v roke kakšni robati osebi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je in venček....prečudovit.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit venček in še lepše ozadje. Krasno! Lepe praznike želim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lep izziv in lep je tudi tvoj venček.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, tvoj venček je krasen, ozadje pa tudi...in še tako lepa postavitev...Vse pohvale.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar