Vikend kot iz sanj

Takole je napisala na svojem FB profilu ena izmed prijateljic ustvarjalk, Pa je bil res tudi zame. V Petek sem si vzela dopust za ustvarjanje. Pa ne za kar eno ustvarjanje, v Celju je vodila ustvarjalno delavnico Dorota Kopeć, vsaj zame ena izmed top ustvarjalk in prav težko sem čakala ta dan. Delavnica je minila v krasnem vzdušju, ko nekaj delaš s srcem ni nikakršnih ovir ne jezikovnih in ne drugačnih. vse teče kot je treba.
 
 
Naredile smo štiri osnove, bom rekla kar tage, na zadnji strani je namreč nalepljen chipboard, za trdnost.
 
 
Zares dokončala sem le eno, 4 ure nikakor niso bile dovolj za izdelavo štirih izdelkov. Bo treba pobrcat še doma.
 
 
 
Polna ustvarjalnih vtisov sem zvečer šla še na predstavo musicla Mama Mia, saj vem, večina vas je to že videla in brez dvoma se boste strinjale, da je fantastičen.
Po prekratki noči je prišla delovna sobota, malo prej sem jo zaključila saj je bil v Ljubljani ustvarjalni žur, najprej v Rayherju, kjer sta naši Tina in Vladka predstavili svojo prvorojenko, knjigo o ustvarjanju. Krasna stvarca, vredna ogleda in nakupa.
Potem pa še čvek in čvek z ustvarjalnimi prijateljicami. Polna vtisov in adrenalina sem zvečer sedla k svojim šablonam in papirčkom, o spanju ni bilo govora. Toliko pozitivne energije ne da spati.
 
Lotila sem se taga a la Dorota ampak po moje.


Seveda stalnica šablone MD in Najlepši par. Na ozadju Tinine snežinke. Cvetove teloha sem izrezala iz peki papirja, med plasti cvetnih listkov sem dala gazo, s tem pridobiš krasen 3d učinek. 


Pozno ponoči sem zaključila in pomirjena šla spat zadovoljna z vsem kar se je zgodila in s tistim, kar sem ustvarila.

Modri tag lepim k MD Divas, kjer zahtevajo karkoli razen voščilnice in pa, da uporabiš 3 njihove izdelke.
rožice: col1394
ura : cr1234
čipkast krog: lr0445
storžki :lro437
in v galerijo Najlepšega para zaradi napisa Srečno in snežink na ozadju.
Pa lepo prvo Adventno nedeljo vam želim.

Komentarji

  1. Po vsem kar si doživela verjamem, da si bila polna pozitivnega naboja in ustvarjala si čudovito:) LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. U, to pa je bil vikend! Se pozna na izdelku, čista desetka! Oba, tudi tisti z delavnice, dokončan, je prekrasen. Jaz sem pa šele zdaj našla to ustvarjalko, ko ve govorite o njej. fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super vikend je bil, res. Vidim pa, da je tudi tebe zagrabila ustvarjalnost, ko si se vrnila iz našega srečanja. Očitno sem jaz ena redkih, ki mi tale gospa Dorota ni bila poznana. Ampak mi je pa všeč ta njen stil, samo ne vem, če sem že dovolj pogumna, da poskusim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, pa je res sanjski vikend za tabo. Koliko lepega si doživela in z vsakega srečanja odšla bogatejša. Lepo je brati o tako lepih stvareh. Krasne okrasne si naredila. Dobro ti gre!

    OdgovoriIzbriši
  5. To si pa imela res krasen ustvarjalni vikend. Vesela sem zate, da si spoznala Doroto in imela priložnost jo videt na delavnici.
    Tag, ki si ga naredila sama pa je s tvojim podpisom in enostavno čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Goga, sem zelo zelo vesela, da sem te spoznala in očitno je bil vikend neverjetno nabit s pozitivno energijo. Tudi v soboto v MB smo se imele krasno, ampak sem kar iz prve roke zvedela, da je bila naša prva delavnica najbolj sproščena in zelo zelo pozitivna. Upam, da se še kdaj srečava <3 Jana

    OdgovoriIzbriši
  7. Res smo bile kar ovite v pozitivno energijo, se mi zdi :) Čudovite stvari ste naredile na delavnici in odlično si delo nadaljevala doma. Res te je bilo krasno znova objeti in poklepetati s teboj.

    OdgovoriIzbriši
  8. Se strinjam, vikend je bil pester in nabit s pozitivno energijo, ki si jo enkratno prenesla tudi na tag. Čim večrat uporabi novo znanje in trike, ki nam jih je pokazala Dorota :)

    OdgovoriIzbriši
  9. o, top vikend za tabo in kakšne umetnine ste ustvarjale - nekoč pa tudi jaz poskusim kaj podobnega, ker je fenomenalno vse tole! fajn, da smo se spet videli!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ti si pa od vraga :-) super tagce si naredila, tudi po svoje in vesela sem, da sem te spet malo videla..ko boš pa naslednjič v Ce pa te za ušesa, če se ne javiš :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je bilo že sobotno druženje ena sama pravljica, ti si pa to še nadgradila. :-) Čudovito si ustvarjala.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit vikend in tvoji izdelki prekrasni. Lepo te je bilo ponovno videti in objeti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako zelooo lepo in drugače , tale tvoja izvedba mi je še bolj všeč, morda tudi zaradi izbora barv... Hali je tako dobro napisala - ti si pa od vraga ;-)))) Se pridružujem! Naj bo tudi tale teden, ki je pred vrati kot iz sanj, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar