Prve praznične

Pa se je tudi pri meni odprla praznična delavnica. Med poplavo rojstnodnevnih in poročnih voščilnic sem si končno vzela čas za izdelavo prvih prazničnih voščilnic.Toliko novih pripomočkov imam za preskusit, da ne vem, če mi bo zneslo do novega leta.
Za začetek meni najljubše božične zvezde.


 Prvič sem se lotila izdelave majhnih voščilnic, na osnovo velikosti 10 x 10 sem nalepila najprej bleščeč srebrn papir, pazite s kakšnimi lepili lepite povoskane papirje, ker se ko so popolnoma suhi radi odlepijo, za njih je res najboljši obojestranski lepilni trak, čeprav ga sama nimam preveč rada.

 
Papir s snežinkami je že dolgo ležal v moji škatli z božičnimi papirji, toliko jih imam, da letos ne kupim nobenega, prisežem. Božični zvezdi MemoryBox sem poudarila listke, da so rahlo 3D. Napis pa je iz kompleta Mavelu, tudi ta je že dolgo pri meni, odtisnila pa sem ga z čisto novo srebrno blazinico Delicato.
 
Moja praznična delavnica je uradno odprta, naslovi so pa letos tudi pri roki. Letos torej po starem, pošiljamo prave, papirnate voščilnice.

Komentarji

  1. Preproste in lepe. Všeč so mi.

    OdgovoriIzbriši
  2. jaiii kako so fletne :-)) Super si jih uporabila in jih položila na krasno ozadje. Zelooo všečnooo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Božične zvezde so tudi meni ljube za praznične voščilnice. Lepo otvoritev si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke za otvoritev. Lepe voščilnice si naredila in božične zvezde so tako zakon za te praznike. Pošiljanja po poljžji pošti pa je pri meni vsako leto več 😘

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepe so, pa tvoj svečnik mi je tudi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj naj recem. Zacetek zelo obetaven...

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si otvorila praznično ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  8. super otvoritev si naredila, se veselim novih objav :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo so lepe in krasna je tale šablona božične zvezde!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna otvoritev sezone prazničnih voščilnic. :-)) Božična zvezda je vedno IN. :-)) Pravkar se sprašujem, zakaj nimam srebrne delicata blazinice....

    OdgovoriIzbriši
  11. prekrasno si zaštartala, res lepe božične zvezde.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si zastavila. Prvi trojček je krasen. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepe so tvoje prve praznične. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar