Movember

V mesecu Novembru se kakor po čudežu okrog nas pojavi vse več kosmatih in neobritih možakarjev in fantov. Nekateri zares, saj se zavedajo problema raka na modih, nekaterih za hec, ker jim je to zabavno eni pa iz čiste lenobe, dokler jih ne začne pod bodečim okrasjem srbeti koža, potem pa se njihov boj konča.
Meni osebno je takšna oblika ozaveščanja zelo všeč. Moški z urejeno brado, je prav fajn za pogledat.
Vedno več jih je okrog nas, me pa prav zanima kako dolgo bo ta moda trajala?



 Gospod SIZZIX mi je prav prirasel k srcu, rjavi toni mu po moje še najbolj pašejo.


Gospodu za okroglih 40 let je bil namenjen brkati mož.



Komentarji

  1. Zelo eleganten gospod. Ta si sigurno svoje brčice dnevno neguje ;)
    Krasna voščilnica in lepo zapakirana.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo elegantnega in urejenega možakarja si ustvarila. Ko bi le bilo še kaj takšne elegance:), ne samo pri zunanjem videzu, tudi....:) , lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Res elegantno zgleda tale gospod.
    Lepo si naredila vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita in elegantna voščilnica.
    Ja moda je hecna gospa
    bomo videli
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je luštkan tvoj Sizzix men :-)) Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo eleganten in možat je ta štiridesetletnik. Malce starinski in ravno zato bolj zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  7. Brada je trenutno res moderna, novembra se pa prikaže še več brkačev :)) Vešč mi je tale tvoja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si zapisala o možatem okrasju. :-) Luškan je tale tvoj možakar. Krasno voščilnico si ustvarila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar